Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei, her er saken. Det klør noe så vanvittig i underlivet. Det kjennes tørt, ingen utflod. Dette startet etter at jeg lekte meg litt med en vibrator som har et slags gummiaktig overtrekk (mykt og tøyelig, ganske tykt), og jeg lurer på om det kan være en allergisk reaksjon? Jeg har brukt vibratoren før uten problemer, men denne gange brukte jeg den over litt lenger tid og litt ivrigere enn før... :rodme:

Dette er 2-3 dager siden nå, og det klør fortsatt som besatt. Er det sannsynlig at jeg fortsatt har en eventuell allergisk reaksjon etter vibratoren? Eller er det kanskje bare tilfeldig at kløen kom nå, og at den skyldes noe helt annet?

Har veldig lite lyst å gå til legen med dette. Håper kløen gir seg snart.

PS: Vibratoren går i søpla, uansett. :ler:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har irritasjon/klø om dagen jeg også. Dro til gynekologen som kunne konstantere at det IKKE var soppinfeksjon eller annet - men at jeg sannsynligvis kan ha fått irritasjonen pg.a. barbering eller friksjon. Kan jo hende du ikke tåler materialet vibratoren er laget av også.

Men så lenge det ikke er utflod regner jeg med at det er en irritasjon. Gynekologen ba meg om å kjøpe zink-salve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...