Gå til innhold

Wonder

Fremhevede innlegg

Gjest Så svimmel!
Skrevet

Har blitt så fryktelig svimmel etter at jeg i dag tok dobbel dose Seroquel (antipsykotika).

Vært nære på å svime her nå et par ganger. Plutselig får jeg følelsen av jeg forsvinner, og blir jo redd av dette her. Føler meg ganske bedøvd i hele kroppen og tør ikke spise på noe fordi jeg føler at svelget mitt ikke fungerer. Bør jeg ringe legevakten om dette, eller noen andre råd? Vet at svimmelhet kan være en bivirkning av seroquel. Beklager hvis det er skrivefeil her, skriver med et halvt øye fordi jeg er så bedøvd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Wonder
Skrevet

Har blitt så fryktelig svimmel etter at jeg i dag tok dobbel dose Seroquel (antipsykotika).

Vært nære på å svime her nå et par ganger. Plutselig får jeg følelsen av jeg forsvinner, og blir jo redd av dette her. Føler meg ganske bedøvd i hele kroppen og tør ikke spise på noe fordi jeg føler at svelget mitt ikke fungerer. Bør jeg ringe legevakten om dette, eller noen andre råd? Vet at svimmelhet kan være en bivirkning av seroquel. Beklager hvis det er skrivefeil her, skriver med et halvt øye fordi jeg er så bedøvd.

Greide å skrive brukernavn i emnefeltet og emnet som brukernavn, huff hehe, visste ikke at jeg skulle bli så bort av dette her. Men håper på noen råd.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tok du dobbel dose?

Og nei, du trenger nok ikke ringe legevakt. Du skriver ikke hvor stor dose du i utgangspunktet står på, men Seroquel er uansett ikke et preparat som er skadelig å ta i større doser, selv om det kan gi veldig ubehag.

Ikke ta større doser enn legen har forskrevet.

Gjest Wonder
Skrevet

Hvorfor tok du dobbel dose?

Og nei, du trenger nok ikke ringe legevakt. Du skriver ikke hvor stor dose du i utgangspunktet står på, men Seroquel er uansett ikke et preparat som er skadelig å ta i større doser, selv om det kan gi veldig ubehag.

Ikke ta større doser enn legen har forskrevet.

Jeg ringte legevakten og fikk tillatelse til å doble dosen. Var utrolig ubehagelig etterpå, så vurderer om jeg skal fortsette på den i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...