Gå til innhold

Hva er penest av

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener dere? Jeg kom bare til å tenke på hva jeg egentlig synes er finest, hvis jeg ser på to like pene jenter, men med ulik hårfarge.. Veldig usikker.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del er det sjelden hårfargen som avgjør hvem av en pen brunette og en pen blondine som er den peneste. Av og til er de like pene, av og til har den ene et eller annet trekk som akkurat er nok til å slå den andre. Men sjelden er det trekket hårfargen, faktisk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er så usikker betyr det vel rett og slett at du synes begge deler er like pent.

Går an det, vet du. Trenger ikke være enten/eller, kan utmerket godt vær både/og.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg foretrekker brunetter

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er så usikker betyr det vel rett og slett at du synes begge deler er like pent.

Går an det, vet du. Trenger ikke være enten/eller, kan utmerket godt vær både/og.

Slapp av.... :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte først for et dumt spørsmål, men så kom jeg til å tenke på at jeg nesten uten unntak synes mørkhårede menn er kjekkere enn de blonde. :sjenert: Så jeg antar gutta kan ha sine preferanser også.

AnonymBruker
Skrevet

Brunetter

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker sort hår men skal jeg velge så blir det brunetter.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si at jeg har noen favorittfarge. Så lenge fargen er frisk, "naturlig" og sunn så kan jenter være fine.

Det som er klart er at du merker et flott blondt hår på lengre avstand. Du kan legge merke til en blondine laangt borti gata. Brunetten legger du først merke til når hun kommer nermere.

...Så blondiner og brunetter er like pene, men skjønnheten til blondiner har litt større "virkningsradius". :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...