Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror jeg trenger å kjøpe avføingspiller. Men det er så flaut. Men de som jobber på apoteket er vel vandt med sånn? Jeg er redd de skal synes jeg er rar og sånn, kanskje de sier det til meg til og med ? Jeg skal kjøpe noe annet også, sånn at pillene blir "gjemt" men kanskje hun som jobber der begynner å si til meg at jeg ikke burde kjøpe de, men heller spise ditt og datt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tror du trenger å kjøpe avføringspiller? Kanskje første steg burde være å forsikre deg om at du faktisk trenger det, fortrinnsvis ved å snakke med noen som kan slikt?

De som jobber på apoteket er vant med sånt, ja, men det kan hende de spør om du har brukt de før og lignende, slik at de kan gi deg råd om bruken hvis det er første gang.

Dessuten er det ofte en idé å starte med å spise de mest fornuftige tingene, og se om det gjør susen.

Skrevet

Tuller du..? Apotekerne har absolutt ingenting med hva kundene handler. De er vant med å selge mye "rart" hver eneste dag, og de ser på det som helt naturlig. Stikk på apoteket du! :)

Skrevet

Mener å ha hørt at de er pliktige til å informere om hva misbruk av slike piller kan føre til. Så jo, de har litt med hva man kjøper.

AnonymBruker
Skrevet

Har du testet svisker? Å begynne med avføringsmidler i ung alder er veldig risky, du ødelegger peristaltikken i tarmene. Jeg pleier alltid spise 4-5 svisker om magen er treg, og det funker som fy..

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg brukte de som et slags slanke middel og hver gang hun skulle kjøpe de holdt dama i kasse en tale om hvordan man skal bruke de osv. Hahah ja det er flaut når alle andre står og glaner på deg og tenker sitt.

Skrevet

Hva er problemet?

Trenger du det virkelig? :sjenert:

Skrevet

Nå høres det faktisk ut som om du er redd for at folkene bak disken på apoteket skal beskylde deg for å bruke pillene til noe annet enn hva som er intensjonen? Er det sånn det fungerer for deg, skal du bruke de som et slankemiddel, eller skal du bruke de fordi du faktisk _trenger_ dem? ;)

Anywho, for det første så vil ikke damene bak apotekedisken bry seg om hva du kjøper så lenge at de ikke fatter mistanke om at du misbruker medikamentet på en måte. Og for det andre så bør du først oppsøke en lege dersom du trenger avføringspiller, eller i hvert fall spørre noen som VET om det er trygt for deg å bruke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...