Gjest tymmo Skrevet 7. mai 2011 #21 Skrevet 7. mai 2011 Har en underlig tiltrekning til noen av damene som bruker hijab. Ikke rent seksuelt egentlig men de som går pent kledd og legger arbeid i det ser veldig flotte ut. Sett andre etnisk norske menn som gir dem lange blikk også. Tenker på slik som hun eller hun her. Lurer på hva det kan skyldes, er det bare "forbuden frukt" tankegang? Jaaaaaaaa. hijab-damer super sexy. Ofte jeg blir kåt på t-banen av sexy hijab-damer
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2011 #22 Skrevet 7. mai 2011 Jeg er helt enig. Mange av disse kvinnene som er rålekre. Har også lagt merke til at de bruker blikket på en annen måte enn vestlige kvinner. Trolig fordi de ikke flørter ed kroppen på samme måte, og må ta igjen med øynene. Ja du sier noe der, de kan jo ikke gjøre de vanlig greiene som å kaste på håret eller fikle med det. Men de bruker å rette på hijaben ihvertfall. Letteste måten å få en fyr interessert på er jo å sende noen litt mystiske blikk.Mange norske damer som ivrig viser frem kroppen sin men merkelig få som prøver å gjøre en connection øye til øye.
Gjest HunterLady Skrevet 7. mai 2011 #23 Skrevet 7. mai 2011 Eksempel på ei til njudelig ei: Sexy Hijab
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #24 Skrevet 7. mai 2011 jg lurer på hva menn tenker når de ser en vakker kvinne i hijab?
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2011 #25 Skrevet 7. mai 2011 jg lurer på hva menn tenker når de ser en vakker kvinne i hijab? For min egen del: at hun er vakker. 1
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2011 #26 Skrevet 7. mai 2011 For en fæl tråd. Eier dere ikke verdighet? TS her. Trådoverskriften er vel litt satt på spissen. Med noen få unntak som det alltid er i tråder her så har de fleste bare positive ting å si om hijabkledte damer. Det er jo også litt verdigheten de utsråler som gjør noen av dem tiltrekkende. Det er ikke uverdig å synes en dame er tiltrekkende.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2011 #27 Skrevet 7. mai 2011 Kanskje ikke hijaben har den ønskede virkning?? Haha. Når norske menn synes de er drit sexy. HOHOHOHO.
Abdullah Skrevet 7. mai 2011 #28 Skrevet 7. mai 2011 Muslimske kvinner er jo kjent for å være usedvanlig vakre. Det er jo en grunn til at vi ikke vil dele dem med andre.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #29 Skrevet 7. mai 2011 Muslimske kvinner er jo kjent for å være usedvanlig vakre. Det er jo en grunn til at vi ikke vil dele dem med andre. Kommer ann på hvilken muslimske damer du mener.De som er hvite og ikke har hår og bart i trynet er pene ja, men nok av stygge muslimske damer florer rundt. Synes egentlig bare arabiske muslimske damer er pene resten er ikke mye å skryte av. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #30 Skrevet 8. mai 2011 Hehe, nei det er vel single blant de som bruker hijab også og en del er ganske flørtete av seg også. Iallfall de som er født og oppvokst i Norge. Er ikke sikker på om slekta alltid har så mye de skulle ha sagt der i gården lenger. Det kan jeg love deg at den har...
KaDust Skrevet 8. mai 2011 #31 Skrevet 8. mai 2011 Tråden er ryddet for avsporinger, krenkende utsagn og spekulasjoner. KaDust, mod.
Gjest kar Skrevet 21. mai 2011 #32 Skrevet 21. mai 2011 Ja, det er sykt mange pene jenter fra midøsten, men det er Iran, eller persiske damer som er kjent for å være sykt fine. Ja, mange bruker mye sminke, men det kan ha noe med at de må bruke hijab i Iran og derfor kompenserer med mye sminke siden de bare kan vise ansiktet. Bare google Tehran girls osv.. ofte grønne øyne og pene trekk. Aylar er jo persisk også forresten
b0blitez Skrevet 21. mai 2011 #33 Skrevet 21. mai 2011 Eksempel på ei til njudelig ei: Sexy Hijab oi, hun var virkelig nydelig :o
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2011 #34 Skrevet 21. mai 2011 Kommer ann på hvilken muslimske damer du mener.De som er hvite og ikke har hår og bart i trynet er pene ja, men nok av stygge muslimske damer florer rundt. Synes egentlig bare arabiske muslimske damer er pene resten er ikke mye å skryte av. Muslimske damer har ikke noe mer bart og hår i trynet enn etnisk norske jenter. Forskjellen er bare at muslimske jenter har mørkt hår, som er mer synlig. Jeg har sett plenty av etnisk norske jenter med "bart/hår" i trynet, så din argumentasjon faller på sin egen urimelighet.
Gjest gjest Skrevet 21. mai 2011 #35 Skrevet 21. mai 2011 Muslimske kvinner er jo kjent for å være usedvanlig vakre. Det er jo en grunn til at vi ikke vil dele dem med andre. Arabiske og nordafrikanske kvinner er ofte veldig vakre - hijab eller ei. Å si at muslimske kvinner er pene blir imidlertid omtrent som å si at sosialistiske kvinner er vakre (selv om det ofte stemmer:).
Gjest b4n4 Skrevet 21. mai 2011 #36 Skrevet 21. mai 2011 Fordi at de har nattklubbsminke nattklubbsminke rart å se hvordan sminke"moten" er fra land til land, gå utenfor europa så legger du med en gang merke til det, f.eks i mitt hjemland er HVIT pudder VELDIG inn! man skal se hvitest ut som mulig (grøss), og samtidig kullsvarte øyer.. tør å si det er en del av mange som bringer d me sg hit.. også er det mange som heldigvis lar seg påvirke av den norske sminketypen, minst synsbar sminke men likevel like mye sminke som f.ex. midtøsten
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2011 #37 Skrevet 22. mai 2011 De muslimske jentene some er avbildet her er alle gifte. Årsaken til at man ser det er enkel. Muslimske jenter får ikke nappe bryn, fjerne ansiktshår eller bruke sterk sminke før de er gift. Ta deg en tur i en skolegård i Oslo så ser du det med en gang. Verste jeg har hørt! Jeg vet om mange unge muslimske jenter på 13-18 år som går med sminke, napper seg etc. Kanskje det er noen muslimer som er sånn, men ikke alle! Du tror vel også at alle er sexslaver, fanget inne i sine egne hjem osv. ? 2
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2011 #38 Skrevet 22. mai 2011 Så ei ung 10'er-dame med hijab på Tøyen stasjon i går. Lys hud, perfekt ansikt, knall grønne øyne og elegant kledd. Fikk gåsehud og hjertebank og aldeles bettat. Måtte virkelig ta meg sammen for å slutte å stirre og gå derifra.
B18 Skrevet 14. juni 2011 #39 Skrevet 14. juni 2011 exempel på en pen hijab dame..: http://www.youtube.com/watch?v=oUhahLiap4U&NR=1
Gjest RævaDi Skrevet 14. juni 2011 #40 Skrevet 14. juni 2011 Tja, hvis unibrows, uønsket hårvekst i ansiktet, hårete ræv og hårete rygg, samt ekstremt hårete ben og fitte er din ting, go for it. Bare husk på at dersom du ikke er gift med dette hårete, undertrykte vesenet, risikerer du at både du og henne blir torturert og drept i et klassisk monkey-style æresdrap, der "svigermor" gjerne slenger en grønn-gul spyttklyse på liket ditt når de er ferdige. Forøvrig kan du se på mora hvordan dattera blir, damer i fra midtøsten forfaller totalt når de runder 28, fra 35++ ser de stort sett 10-15 år eldre ut enn de virkelig er. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå