Gå til innhold

hijabdamer er heite!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har en underlig tiltrekning til noen av damene som bruker hijab. Ikke rent seksuelt egentlig men de som går pent kledd og legger arbeid i det ser veldig flotte ut. Sett andre etnisk norske menn som gir dem lange blikk også.

Tenker på slik som hun eller hun her.

Lurer på hva det kan skyldes, er det bare "forbuden frukt" tankegang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det må du aldri finne på å si til dem for om mannen få nyss i det blir det full niqab :P

Endret av liseanthus
  • Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Det må du aldri finne på å si til dem for om mannen få nyss i det blir det full niqab :P

Hehe, nei det er vel single blant de som bruker hijab også og en del er ganske flørtete av seg også. Iallfall de som er født og oppvokst i Norge. Er ikke sikker på om slekta alltid har så mye de skulle ha sagt der i gården lenger.

Men den hijaben kan jo virke litt mot sin hensikt da, de blir jo bare mer lagt merke til av menn her i Norge siden det er litt uvanlig og eksotisk.

Skrevet

Hehe, nei det er vel single blant de som bruker hijab også og en del er ganske flørtete av seg også. Iallfall de som er født og oppvokst i Norge. Er ikke sikker på om slekta alltid har så mye de skulle ha sagt der i gården lenger.

Men den hijaben kan jo virke litt mot sin hensikt da, de blir jo bare mer lagt merke til av menn her i Norge siden det er litt uvanlig og eksotisk.

Joda, hver sin lyst :)

Skrevet

Er jente selv og har lagt merke til at mange av disse jentene bruker sjarmen og øyne sine på en helt måte enn vi norske.

Skrevet

Og så er det mange av de øst-europeiske og asiatiske kvinnene som rett og slett er innmari pene da :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi at de har nattklubbsminke

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Fordi at de har nattklubbsminke

De på bilde ja men det var bare det nærmeste jeg fant i farten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er absolutt enig! Mange av dem er naturlig vakre, og hvis de i tillegg kler seg fint i hijab (mange hijaber er nydelige) så kan de se kjempelekre ut.

Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Gjest Gjest
Skrevet

Evt. teite...

Tja, jeg vi si mange av andregenerasjons norske damer i hijab utstråler en eleganse og selvtillit som du ikke ser hos norske jenter. Ikke at norske damer burde begynne å gå med hijab altså men jeg ser ihvertfall ikke ned på jenter som velger å gå med hijab.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

"andregenerasjons innvandrerdamer" skulle det være..

Skrevet
Min lenke Hun her var pen. Mange pene muslimske jenter ja:)
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig.

Mange av disse kvinnene som er rålekre. Har også lagt merke til at de bruker blikket på en annen måte enn vestlige kvinner. Trolig fordi de ikke flørter ed kroppen på samme måte, og må ta igjen med øynene.

Skrevet

Hadde ikke tross at folk mente det. Men man tar vel igjen for det man skjuler og er ekstra nøye da. Ikke noe rulle ut i det første som ligger i skapet. Der skal alt passe sammen. Man kan være motebevist og fin selv om man dekker håret. Mange som tror at man må bli stygg når man går med hijab.

Gjest HunterLady
Skrevet

Vel, det har kanskje noe med saken å gjøre at en del av de er veldig vakre? Eksotiske og mystiske.. Har vel aldri slått feil i menneskets tiltrekningshistorie?? ;)

Kanskje jeg skal begynne med hijab selv.. Hadde gått lett for å være arabisk! :D

AnonymBruker
Skrevet

enig, har sett mange pene hijab kvinner..

syntes også de unge somaliske jentene har pene trekk..de skiller seg på en måte fra de andre afrikanerne,,

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke disse bildene helt representative for hvordan en muslimsk kvinne med hijab skal kle seg, da det ikke skal brukes sminke og aller helst være tørkle i en mørk farge, sort er det beste. Da man ikke skal tiltrekke seg noen ved å bære hijab.

AnonymBruker
Skrevet

De muslimske jentene some er avbildet her er alle gifte. Årsaken til at man ser det er enkel. Muslimske jenter får ikke nappe bryn, fjerne ansiktshår eller bruke sterk sminke før de er gift. Ta deg en tur i en skolegård i Oslo så ser du det med en gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De muslimske jentene some er avbildet her er alle gifte. Årsaken til at man ser det er enkel. Muslimske jenter får ikke nappe bryn, fjerne ansiktshår eller bruke sterk sminke før de er gift. Ta deg en tur i en skolegård i Oslo så ser du det med en gang.

De FLESte SOM BRUKER HIJAB BRUKER SMINKE; UNGE JENTER, GIFTE KVINNER OSV.

Ja det strider kanskje imot islam å "nappe"øyenbryn og bruke sminke (man skal være naturlig)

Men de fleste ser ut til å gi faen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...