Gå til innhold

Kattens halsbånd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Kanskje et dumt spørsmål, men en tanke som slo meg i sted: katter er jo renslige dyr, men hvor renslige er egentlig halsbåndene deres? Hvor lenge bruker dere å la katten ha samme halsbånd?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min katt mister som regel hennes ca. 1 gang i halvåret, så da skifter vi det. Når hun mot formodning ikke mister det, skifter vi det når vi ser at det begynner å bli stygt/dårlig. Båndet vi bruker har sånn filt på baksiden, og når det begynner å bli veldig rufsete bytter vi det ut, eventuelt når refleksen blir ødelagt.

Gjest Canis lupus
Skrevet

Her må jeg kjøpe nye halsbånd hver 2-3.uke, ettersom at de mister dem. Halsbånd er forbruksvare for meg, det SKAL være sikkerhetslås. Og da mister de jo en del halsbånd. Men bedre det enn en død pus : )

Gjest Lille-pus
Skrevet

En av mine 3 hadde halsbånd da han kom til meg. Da det halsbåndet begynte å se "velbrukt" ut så kjøpte jeg ham et nytt, veldig mykt halsbånd uten plast detaljer. Det har han ennå, på 3dje året :)

Tar det av og vasker det innimellom. Det blir egentlig lite møkkete, kanskje fordi det sitter så løst på :)

Selv om han er innepus så har halsbåndet sikkerhetsmekanisme som raskt løser ut om han skulle klare å stte seg fast i noe :)

Den fordømte bjellen ble klippet av før han fikk det nye halsbåndet på forste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...