AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Hei! Kanskje et dumt spørsmål, men en tanke som slo meg i sted: katter er jo renslige dyr, men hvor renslige er egentlig halsbåndene deres? Hvor lenge bruker dere å la katten ha samme halsbånd?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Min katt mister som regel hennes ca. 1 gang i halvåret, så da skifter vi det. Når hun mot formodning ikke mister det, skifter vi det når vi ser at det begynner å bli stygt/dårlig. Båndet vi bruker har sånn filt på baksiden, og når det begynner å bli veldig rufsete bytter vi det ut, eventuelt når refleksen blir ødelagt.
Gjest Canis lupus Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Her må jeg kjøpe nye halsbånd hver 2-3.uke, ettersom at de mister dem. Halsbånd er forbruksvare for meg, det SKAL være sikkerhetslås. Og da mister de jo en del halsbånd. Men bedre det enn en død pus : )
Gjest Lille-pus Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 En av mine 3 hadde halsbånd da han kom til meg. Da det halsbåndet begynte å se "velbrukt" ut så kjøpte jeg ham et nytt, veldig mykt halsbånd uten plast detaljer. Det har han ennå, på 3dje året Tar det av og vasker det innimellom. Det blir egentlig lite møkkete, kanskje fordi det sitter så løst på Selv om han er innepus så har halsbåndet sikkerhetsmekanisme som raskt løser ut om han skulle klare å stte seg fast i noe Den fordømte bjellen ble klippet av før han fikk det nye halsbåndet på forste gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå