Meridian Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Hei, jeg heter Hilde og jeg har bl.a. venninner som heter: Hanne D, Hanne G, Hanne C, Helen, Helene ... og Ingrid, Ingvild, Ingelin, Ingunn ... Flere som har det sånn?
Suzy Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Tja.. jeg kjenner innmari mange som heter Monica eller Monika - teller det?
Meridian Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2011 Tja.. jeg kjenner innmari mange som heter Monica eller Monika - teller det? Heter du Monica/Monika selv da?
Lista Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 I den ene gjengen min er det to med samme navn på M, og tre med navn på I. Selv begynner mitt på H.
Gjest Raindrops Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Der har jeg aldri sett noen sammenheng med de jeg henger med egentlig. De nærmeste veninnene mine sine navn begynner med L, R og M. Mitt navn begynner på I. Men jeg og besteveninnen min på barneskolen hadde en morsom greie, for vi hadde begge storebrødre, og de hadde de samme initialene.
kaprifolen Skrevet 6. mai 2011 #6 Skrevet 6. mai 2011 Da jeg begynte i første klasse var vi 6 jenter i gata som gikk sammen. 3 startet på M, 2 hadde M som andre fornavn, eks Lisa-Marie, også hadde vi en enslig C....
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har kort navn (tre bokstaver, to stavelser) omtrent alle venninnene mine har også korte navn. Det er den eneste trenden jeg har lagt merke til.
Gjest Purple Haze Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Mitt navn begynner på M, og jeg jobber sammen med mange som også har navn som begynner på M. I familien min er det mange med navn på M, men det er vel ikke så rart. Er blitt litt vår "greie". Jeg brøt den da jeg ga mine barn navn da.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #10 Skrevet 8. mai 2011 Jeg bodde i kollektiv med to venninner og alle tre hadde samme andre fornavn. :-) Det var ganske morsomt.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #11 Skrevet 8. mai 2011 Nei navnet mitt begynner med S. De fleste gjør ikke det.
Nyxe Skrevet 8. mai 2011 #12 Skrevet 8. mai 2011 (endret) Navn slik som Christian og Camilla har det alltid vært overfyllt av, og mange av dem har vært venner. Noen navn er bare så vanlig. I samme nabolag som meg bodde det en annen jente med nøyaktig samme navn som meg og samme gate navn og hus nummer. (Jeg bodde i sør og hun i nord). Fornavn, etter navn og mellom navn! Det var litt artig. Endret 8. mai 2011 av Nyxe
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #13 Skrevet 9. mai 2011 Jeg har ca 15 gode venniner. Tre av dem begynner på I, tre på K, to på S, to på H og resten har hver sin bokstav Så kan bli litt forvirrende av og til fordi jeg liker å forkorte lange navn ala Gossip Girl og skriver f.eks. ofte i meldinger: "er på shopping med I, I, K og K." De fire er også mine aller beste venninner som jeg henger mest sammen med.
Knitcat Skrevet 10. mai 2011 #14 Skrevet 10. mai 2011 (endret) Vi var Susanne, Susanne, Susanne, Marianne og Hanne, men alle disse Susanner fikk fort andre navn. Endret 10. mai 2011 av Knitcat
Kråkesaks Skrevet 10. mai 2011 #15 Skrevet 10. mai 2011 Som barn/ungdom florerte det av C-er i alle sammenhenger. Nå kjenner jeg ingen med C-navn. Jeg har derimot 5 venninner på M.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #16 Skrevet 10. mai 2011 I klassen på barneskolen var vi to som het Kenneth, to som het Andreas, to som het Jeanette.
Omega Skrevet 10. mai 2011 #17 Skrevet 10. mai 2011 Min bestevenninnes fornavn slutter på den bokstaven som mitt fornavn begynner på. Det er en slags "link" der, altså. Om det teller noe..
Gjest Tjoms Skrevet 10. mai 2011 #18 Skrevet 10. mai 2011 Ingen jeg kjenner som heter noe i nærheten av det jeg heter, knapt samme forbokstav. Har dog veldig mange venner/bekjente som heter Marianne, og som begynner på "Si"
FrøkenJosefine Skrevet 10. mai 2011 #19 Skrevet 10. mai 2011 I min venninnegjeng florerer det av "in"-navn.. Martine, Line, Kine, Linda, Ine, Carina, Lina osv osv..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå