Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har nå funnet min drømmekjole=)

Men nå er jeg ute etter sløret.. Tenkte på slør med blonder. Hva synes dere? Legger ved et bilde av kjolen:)

post-33119-0-06509000-1304696041_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det kan bli veldig fint med blondeslør ja, men det kan også bli for mye. Du bør prøve med litt forskjellige slør å se hva som passer best :) Jeg ville også ha blondeslør, og prøvde litt forskjellig, endte opp med et slør med smal blondekant istedenfor bred sånn jeg hadde tenkt i utgangspunktet. Nydelig kjole forresten :rodmer:

Skrevet

Jeg ville helt klart gått for blondeslør. Men jeg liker å gjøre litt ut av det jeg da, synes ofte mange bruder er for redde for å pynte seg for mye og ofte kan bli kjedelige isteden.

Skrevet

Synes den kjolen var nydelig. Den gjør såpass mye ute av seg hvorfor blondeslør, det kan bli litt for mye av det gode i mine øyne. Hadde det ikke vært finere med f.eks enkel blomst ihåret eller litt pynt i håret som glitrer. har du en kjole med mye pynt bør tilbehøret være enkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker blondeslør, og er faktisk redd for at det skal ødelgges og og bli mainstream pga kate middelton :fnise:

ON topic: Tror kjolen din har såpass mye på seg at om du topper dette med et blondeslør kan resultatet lett se litt "jalla" ut, om du skjønner hva jeg mener

• Liker 1
Skrevet

Mener å huske at jeg så mange fine slør med bare en liten blondekant da jeg kikket på kjoler/slør.. kanskje det hadde vært noe? Men forøvrig enig med de andre her at det kan bli litt "over the top" med masse blonder i sløret også.. prøv å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...