FoFo Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Hei Jeg har nå funnet min drømmekjole=) Men nå er jeg ute etter sløret.. Tenkte på slør med blonder. Hva synes dere? Legger ved et bilde av kjolen:)
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Tror det kan bli veldig fint med blondeslør ja, men det kan også bli for mye. Du bør prøve med litt forskjellige slør å se hva som passer best Jeg ville også ha blondeslør, og prøvde litt forskjellig, endte opp med et slør med smal blondekant istedenfor bred sånn jeg hadde tenkt i utgangspunktet. Nydelig kjole forresten
Brud i mai Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Jeg ville helt klart gått for blondeslør. Men jeg liker å gjøre litt ut av det jeg da, synes ofte mange bruder er for redde for å pynte seg for mye og ofte kan bli kjedelige isteden.
Pusemamma Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Synes den kjolen var nydelig. Den gjør såpass mye ute av seg hvorfor blondeslør, det kan bli litt for mye av det gode i mine øyne. Hadde det ikke vært finere med f.eks enkel blomst ihåret eller litt pynt i håret som glitrer. har du en kjole med mye pynt bør tilbehøret være enkelt.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Elsker blondeslør, og er faktisk redd for at det skal ødelgges og og bli mainstream pga kate middelton ON topic: Tror kjolen din har såpass mye på seg at om du topper dette med et blondeslør kan resultatet lett se litt "jalla" ut, om du skjønner hva jeg mener 1
Frk. Belle Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Mener å huske at jeg så mange fine slør med bare en liten blondekant da jeg kikket på kjoler/slør.. kanskje det hadde vært noe? Men forøvrig enig med de andre her at det kan bli litt "over the top" med masse blonder i sløret også.. prøv å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå