Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 196, men har ei cubansk venninne som er en cm høyere enn meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LAV

Menn under 175 cm

Damer under 165 cm

HØY

Menn over 185 cm

Damer over 172 cm

MIN mening :)

Skrevet

Jeg er 1.50 og synes alle som er høyere enn meg, er høye.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg er 160, skulle vært 163 og ikke mer, jeg synes høye jenter e samme som monstere, men det e deilig for gutter å være høye, hvordan dress sitter på, er man lav kan man bruke høyehæler, men ofte høye jenter får problemer med det, det e sexy når gutter e høye altså over 180! Men samme hvor høye jenter er, men font at de er under 165 !

Skrevet

Jeg er 160, skulle vært 163 og ikke mer, jeg synes høye jenter e samme som monstere, men det e deilig for gutter å være høye, hvordan dress sitter på, er man lav kan man bruke høyehæler, men ofte høye jenter får problemer med det, det e sexy når gutter e høye altså over 180! Men samme hvor høye jenter er, men font at de er under 165 !

Er det der året 2012s mest åndsvake kommentar tro?

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes alle damer som er høyere enn meg er høye og alle menn som er lavere enn mannen er lave :laugh: jeg er 163 og han er 197

Skrevet

Alle som er høyere enn meg er høy, alle som er lavere er lav. Enkelt!

(Er 177cm)

Skrevet

HØYT

Kvinner; 180+

Menn; 190+

LAVT

Kvinner; 165-

Menn; 175-

Det er min mening :P ( er kvinne og 180cm selv )

Anonym poster: 0483b4ec59a26e571b99414a04d61ac9

Skrevet

Er det der året 2012s mest åndsvake kommentar tro?

Herlig Gjest! I 2012 har jeg aldri vært mer enig med deg enn akkurat nå! :5:

Skrevet

Er 1.89 og dater kun damer over 1.70.

Skrevet

Herlig Gjest! I 2012 har jeg aldri vært mer enig med deg enn akkurat nå! :5:

Vel, var vel på tide vi ble enige. :veslejenta:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 173 høy, var høyest i klassen gjennom hele barneskolen og så egentlig på meg selv som litt høy, men det var inntil jeg begynte på universitetet og plutselig var omringet av jenter på 176-177 cm! Så nå føler jeg meg absolutt ikke høy, men heller veldig gjennomsnittlig eventuelt litt lav (i hvertfall sammenlignet med dem) :fnise: Føler nesten at det er mange jenter som er 175+ og at det finnes en del rundt 160 cm som drar ned gjennomsnittet mye...men tipper høyden i befolkningen egentlig er mer eller mindre normalfordelt rundt gjennomsnittet.

Jeg trives forresten egentlig godt med høyden min, og er litt glad for at jeg ikke er høyere, fordi allerede nå må jeg jo noen ganger opp i klesstørrelse for å få noe som er langt nok i armene osv. Hadde jeg vært 180+ og slank ser jeg for meg at det (som kvinne, altså) ville vært vanskeligere å finne klær som sitter bra!

Anonym poster: e241de8d3992030b356cb4e1573d0577

Skrevet

Kvinner

Høy: Over 180

Lav: Under 170

Menn

Høy: Over 185

Lav: Under 175

Veldig enig der!

Anonym poster: 8b022cb838aa97b936a5e7b8271fae40

Skrevet

Jeg var en av de 3 høye i klassen hele barneskolen, vi stod alltid bakerst på klassebilder. Men når jeg kom i puberteten sluttet jeg å vokse så fort, jeg var 157 cm i 5 klasse og er i dag i en alder av 30 år 162 cm. Jeg vokste 5 cm men har lest at gjennomsnittlig så vokser man 25 cm i puberteten.

Har en kompis som er 208 cm, han er høy!

LAV

Menn under 175 cm

Damer under 165 cm

HØY

Menn over 185 cm

Damer over 175 cm

Anonym poster: df4ccbadcc3a0affa0b14d71ae791f2f

Skrevet

Det kommer litt an på kroppsfasong, men sier meg enig med en del over her:

Lav:

- kvinner: ca. 160 og nedover

- menn: ca. 175 og nedover

Høy:

- kvinner: ca. 175 og oppover

- menn: ca. 190 og oppover (dette handler om at jeg selv er høy... For at en gutt virkelig skal være HØY for meg må han være rundt 190)

Selv er jeg ca. 178, og får ofte høre at jeg er høy eller veldig høy. Jeg gjør ingenting av det, skulle bare ønske at gjennomsnittshøyden på gutter var litt... Høyere... :fnise:

Skrevet

Jøss, jeg er vel en kjempe jeg da ifølge mange her :fnise:

Skrevet

Høy/lav definerer jeg ut ifra om jeg bøye nakken opp eller ned når jeg ser de i øynene^^

Skrevet

Jeg er 163, og anser meg selv for å være lav, har alltid hatt et ønske om å være høyere.

Så jeg anser vel at alle jenter under 165 er lave, alle menn under 175 er lave.

Jenter over 175 er høye, og menn over 185 er høye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...