Gå til innhold

Tar menn for liten del av husarbeidet?


Larsern

Anbefalte innlegg

Jeg er mannen i heimen her. Her tar jeg det tunge ute som å male, bytte dekk, snømÅking og gressklipping. Liker velig godt fordelingen da huset ikke skal males før om 10 år, bytting av dekk skjer 2 ganger i året og snøen er nå borte og gresset ikke grønt ennå. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg tar det meste av husrengjøringen for da slipper eg de kjedelige tingene ute. :) Men nå for tiden er eg hjemmeværende, så det skulle nesten bare mangle. Men han er flink å ta i et tak han og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg er kjempebortskjemt! Mannen min jobber offshore og har 2/4-rotasjon. De ukene han er hjemme gjør han stort sett alt av husarbeid, handler og har middagen klar. Han gjør også det meste ute, og tar ansvar for bilen og båten :hjerte:

Jeg har ansvar for matlaging i helgene og gjør det husarbeidet som måtte være nødvendig. Vi handler sammen på lørdager. Er det storrengjøring eller vindusvask som står for tur, er det som regel jeg som tar initiativet, men begge gjør sin del.

Jeg er kjempeheldig, og vet å sette pris på det! Og sier til han hver dag hvor flink han er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...