Gå til innhold

Emnet er grillmat...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på følgende: finnes det noen restauranter/kjeder eller steder som serverer ferdig grillet sommermat som egne retter? Det ville jeg nemlig veldig godt ha likt å kjøpe i sommer, i steden for det vanlige som de har i "pølsekiosker" langs veiene i dette landet.

Noen som vet? :spise:

Endret av Margareth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på følgende: finnes det noen restauranter/kjeder eller steder som serverer ferdig grillet sommermat som egne retter? Det ville jeg nemlig veldig godt ha likt å kjøpe i sommer, i steden for det vanlige som de har i "pølsekiosker" langs veiene i dette landet.

Noen som vet? :spise:

Ser mange har vært innom her, men ingen har svart. Tror kanskje det er fordi det ikke finnes annet enn kanskje på hoteller med egen restaurant?

Har i alle fall ikke vært borti slike steder...

Men ideen kan være god! ;) Selvom jeg foretrekker å grille selv og lage mine egne favoritter som tilbehør! :)

Skrevet

:) Syns faktisk at ideen er god selv også.

Blir så lei av den evindelige pølsa i brød hele tiden.

Vi får håpe at de rete personene ser dette lille hjertesukket og kaster seg rundt i sitt gatekjøkken.

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, Big Horn Steak House?

Skrevet

Jo, de har veldig god mat de, men jeg hadde ønsket meg en litt billigere variant, og steder langs veiene som er enklere å komme til når en er i fart i bil om sommeren. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...