Apekokern Skrevet 6. mai 2011 #1 Skrevet 6. mai 2011 Kjære alle sammen. Jeg er ei jente på 25 år som trenger litt inspirasjon til å misbruke kjæresten min. Jeg føler vi har prøvd det meste, men siden han er en utålmodig tøs får han aldri nok! Hadde vært morsomt om dere kunne komme med forslag til hva jeg kan gjøre med han og hvordan jeg kan bli mer bestemt! Jeg vil jo at han skal være klar over at det er jeg som bestemmer og at han har ingenting å si! Jeg kan gjøre så og si hva jeg vil med han, så ingen forslag er for drøye! På forhånd takk! Mvh. Fantasiløs slaveeier.
billcat Skrevet 6. mai 2011 #2 Skrevet 6. mai 2011 Jeg bruker dra madamen inn på badet, bøye henne over vasken og straffepule henne i 2'ern så lite hensynsfullt og ømt jeg klarer, etter kriteriet "Whenever I feel like it" Med din setting er det vel strap-on eller fisting som blir aktuelt.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #3 Skrevet 6. mai 2011 Jeg bruker dra madamen inn på badet, bøye henne over vasken og straffepule henne i 2'ern så lite hensynsfullt og ømt jeg klarer, etter kriteriet "Whenever I feel like it" Med din setting er det vel strap-on eller fisting som blir aktuelt. Nå ble jeg kåt
Norna Skrevet 6. mai 2011 #4 Skrevet 6. mai 2011 Chastity! Det gjør undeverker med menn om du engasjerer deg i det.
Gjest HunterLady Skrevet 6. mai 2011 #5 Skrevet 6. mai 2011 Chastity! Det gjør undeverker med menn om du engasjerer deg i det. :skratte:
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2011 #7 Skrevet 6. mai 2011 Nei du...Dette ble for dumt. Lag han et smørbrød og vær stille. 1
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2011 #8 Skrevet 6. mai 2011 Nei du...Dette ble for dumt. Lag han et smørbrød og vær stille. For menn som ikke har omløp nok i hodet til å holde en samtale ville nok det vært drømmen. Eller har du en fetish på smørbrød, siden du nevner det i et sexforum? 2
Norna Skrevet 7. mai 2011 #11 Skrevet 7. mai 2011 (endret) Krev husarbeid og massasje for sex, la tilfredstillelsen gå en vei. Endret 7. mai 2011 av Norna
Apekokern Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 7. mai 2011 Jeg kan dessverre ikke lage smørbrød til han, siden han er på streng diett! Og.. en elsker vil jeg da slettes ikke ha.. Da er jo all treningen og disiplinen jeg jobber iherdig med bortkastet! 1
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #13 Skrevet 8. mai 2011 bind han og bruk han som et bord! Også lag ett smørbrød til deg selv:P 2
Gjest gjest Skrevet 8. mai 2011 #14 Skrevet 8. mai 2011 Etterpå så binder du henda hans på ryggen, tømmer en 5 kilos pose med ris utover hele stuegulvet og ber han rydde de opp i en bolle med bare munnen. La ham smake pisken om det går tregt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå