KaDust Skrevet 7. mai 2011 #21 Skrevet 7. mai 2011 Jeg er glad idag fordi jeg skal i bursdagsfest og gleder meg til å traske på senteret med min kommende kjæreste for å finne gave til bnursdagsbarnet. Også er jeg glad fordi jeg får se bestevenninna mi på festen også, og fordi vi skal grille ostepølser! NAM.
Naturisten30 Skrevet 8. mai 2011 #22 Skrevet 8. mai 2011 Jeg er glad fordi det er 20 grader og sol ute og jeg skal snart kaste tekstilene
Liiah Skrevet 8. mai 2011 #23 Skrevet 8. mai 2011 Jeg er glad i dag fordi det er superfint vær ute, og jeg har en fantastisk kjæreste som er så utrolig snill og god mot meg
solkrem Skrevet 8. mai 2011 #24 Skrevet 8. mai 2011 I dag er jeg glad fordi det er så fint vær, og jeg sitter her med en glassflaske cola
Gjest *smak* Skrevet 8. mai 2011 #25 Skrevet 8. mai 2011 Fordi jeg har støvsugd og vasket inni mitt KJEKKE fremkomstmiddel.. Sola skinner og jeg begynner å få litt farge... Fordi jeg har en fantastisk samboer som vil meg vel og som husker å legge inn brus i kjøleskapet sånn at den skal bli kald når jeg skal ha den.... Fordi jeg leser noen fantastisk inspirerende bøker for tiden.. Fordi sommeren nærmer seg.. Dagen er min!!! Hærligt...
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #26 Skrevet 8. mai 2011 Jeg er glad fordi det er 20 grader og strålende solskinn ute. Har nytt det til det fulle med 6-7 timer utendørs så langt.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #27 Skrevet 8. mai 2011 jeg er ikke fyllesjuk!! jippi!!! litt tafatt kansje, å sliten, men heldigvis ikke dårlig!
sjokolademonster Skrevet 8. mai 2011 #28 Skrevet 8. mai 2011 Jeg er glad fordi det er 20 grader og sol ute og jeg skal snart kaste tekstilene Jeg trodde du skrev testiklene Idag er jeg glad fordi jeg får sommerfugler i magen av å tenke på at jeg tilbrakte lørdagen med verdens herligste gutt :- )
Gjest Lille-pus Skrevet 8. mai 2011 #29 Skrevet 8. mai 2011 Jeg er glad fordi det er søndag, det er et strålende vær ute, startet tidlig med å håndvaske veteranbilen min, og jammen startet hun ikke også etter en laaang og kald vinter Grillet snaddermat på min fantastiske gass-Weber, kattene har kost seg ute på balkongen sammen med meg Det har vært shorts på balkongen vær, epletreet mitt vil blomstre ganske snart. Verden er ikke så aller verst i dag
Naturisten30 Skrevet 8. mai 2011 #30 Skrevet 8. mai 2011 Jeg trodde du skrev testiklene Idag er jeg glad fordi jeg får sommerfugler i magen av å tenke på at jeg tilbrakte lørdagen med verdens herligste gutt :- ) Hahahah nei så frigjort er ikke denne mannen her :D
Gjest *smak* Skrevet 8. mai 2011 #31 Skrevet 8. mai 2011 Jeg er glad fordi samboeren og jeg kjørte en vei vi ikke har kjørt før.. Masse fin natur, alt begynner å bli grønt, mange spennende hus å titte på (kanskje drømme litt også) Kyr, sau og lam som går rundt på jorden og beiter..Mange flotte vann, sildrende bekker... Og VAKKER solnedgang... det er utrolig hvor koselig en kjøretur kan være.. om man holder sansene åpne..
Xaphan Skrevet 8. mai 2011 #32 Skrevet 8. mai 2011 Jeg er glad fordi jeg i dag innså at noen bekjente av meg nå kan kvalifiseres som venner, og de har jeg ikke så mange av i denne byen
FrøkenJosefine Skrevet 8. mai 2011 #33 Skrevet 8. mai 2011 Jeg er glad for at jeg er forelska! :D Og fordi han er forelska i meg og! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #34 Skrevet 9. mai 2011 Jeg er ikke bare glad men overlykkelig. Fikk vite i dag at jeg skal bli mormor. 1
Gjest *smak* Skrevet 9. mai 2011 #35 Skrevet 9. mai 2011 Jeg er ikke bare glad men overlykkelig. Fikk vite i dag at jeg skal bli mormor. Så bra.. Gratulerer..
Skravlebøtta Skrevet 9. mai 2011 #36 Skrevet 9. mai 2011 er gla for at hunden jeg passer ikke tisset på teppet, bare oppetter veggen i ganga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå