Madison Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Syns nesten litt synd på han ved siden av men
~sikka~ Skrevet 6. november 2003 #3 Skrevet 6. november 2003 Jeg ser og ser og skjønner ikkenoe... Hun tenker vel på avataren sin sikkert
Suzy Skrevet 6. november 2003 #6 Skrevet 6. november 2003 Hun tenker vel på avataren sin sikkert Det er da den jeg ser på!!! :-? Hva fanden er det de gjør????
Madison Skrevet 6. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2003 tror nesten det er opp til hver enkelt. Men for meg så ser det ut som hun veldig stjeler til seg et skikkelig kyss. Stakkars gutten blir overfalt kanskje jeg må finne en ny
Suzy Skrevet 6. november 2003 #9 Skrevet 6. november 2003 tror nesten det er opp til hver enkelt. Men for meg så ser det ut som hun veldig stjeler til seg et skikkelig kyss. Stakkars gutten blir overfalt kanskje jeg må finne en ny Aha... Ikke så lett og se, men den var jo søt da...
Madison Skrevet 6. november 2003 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2003 Ble jo nesten svimmel av å se på den lenge Bytta jeg, nå trenger jeg ikke det før etter jul Har jeg den første juleavataren?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå