AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Noen som har råd? Vet at de minker med årene, men har hørt mange forskjellige historier om hva som fungerer, men vil gjerne høre med flere. Kom med erfaringer!!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 magetrening for å stramme opp huden kan hjelpe litt. Skrubb midjen ved dusj, smør inn med salisylsyre og olje (en olje med mye e-vitamin i) rett etter dusj. Jeg ble bra etter et år. Har fått to barn.
Sunniva81 Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Har du først fått strekkmerker, har du de for alltid med mindre du tyr til plastisk kirurgi! Det finnes ingen andre midler, kremer eller oljer som fjerner de. Strekkmerker er ARR i huden.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Hvordan forklarer du at mine ble borte da? En ufo som kom og tok dem bort?
Sugerøret Skrevet 5. mai 2011 #6 Skrevet 5. mai 2011 Hvordan forklarer du at mine ble borte da? En ufo som kom og tok dem bort? Operert operert? De vil bli blekere med årene ,helt borte blir de aldri med mindre du får de laserbehandlet(om jeg husker rett ,arr korrigering) eller operert
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 Som nevnt; jeg trente magen en hel del, skrubbet hudet og smurte inn salisylsyre og hvetekimsolje etterpå hver ENESTE kveld. Etter et år hadde huden strammet seg veldig opp igjen og strekkmerkene er ikke synlige lenger.
Sunniva81 Skrevet 5. mai 2011 #8 Skrevet 5. mai 2011 Hvordan forklarer du at mine ble borte da? En ufo som kom og tok dem bort? Ja nesten så jeg tror det ja. Mener du å si at du hadde strekkmerker som du fikk vekk med magetrening og skrubb!? Arr??
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #9 Skrevet 5. mai 2011 Jeg tror ikke skrubbing fjerning strekkmerker, den klargjør bare for resten av behandlingen. men salisylsyre er jo en kraftig form for peeling som fjerner hudceller og lar hvetekimsoljen trekke dypere inn i huden. har aldri gjort noe kosmetisk, jeg har lest mye på utenlandske nettsider. men det tar enormt mye tid
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #10 Skrevet 5. mai 2011 Tror ikke det er så mye en kan gjøre, uheldigvis. Men faktisk, de blekner med årene! Da jeg fikk barn for 14 år siden fikk jeg strekkmerker på hoftene, puppene, og litt på utside lår. De var virkelig skikkelig stygge, lille og tykke. Gremm...... Heldigvis ingenting på magen da, utrolig glad for det! Nå kan en såvidt ane det, en ser bare litt lysere partier...og huden er litt mykere akkurat på puppene og hoftene (ikke leggene). mulig det og har noe med alder og tyngdekraft å gjøre
Lista Skrevet 6. mai 2011 #11 Skrevet 6. mai 2011 Som nevnt; jeg trente magen en hel del, skrubbet hudet og smurte inn salisylsyre og hvetekimsolje etterpå hver ENESTE kveld. Etter et år hadde huden strammet seg veldig opp igjen og strekkmerkene er ikke synlige lenger. Det er ikke mulig. Legg ut bilde?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå