Gå til innhold

Dobbel ovn


California

Anbefalte innlegg

Ser at IKEA har en dobbel ovn til salgs http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10156208 Framtid DOV8/2 til ca 6300kr. Ellers har jeg bare funnet dobbelovner som ligger langt høyere i pris (SMEG). Eneste er at IKEA ovnen ikke har pyrolyse :sukk:

Noen som har dobbelovn? Er det verdt det/ikke verdt det? Er glad i å lage mat, og selv om det ikke er så ofte jeg har bruk for to ovner, så hadde det vært veldig praktisk de gangene jeg faktisk har hatt bruk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Husqvarna har doble :)

Husqvarna har hatt doble i nær sagt en evighet. Rimelige har de aldri vært, og jeg gikk i årevis og ønsket meg en av dem.

Jeg ønsker fremdeles, men det må vente til jeg bor et sted hvor jeg kan ha konfyr, og ikke innebyggd stekovn og separat platetopp.

De aller fleste Husqvarna ovnene har pyrolyse i den nederste av de to ovnene (og det har de også hatt lenge :) ).

Svaret på om de er gode er ja ! Har ikke selv, men du og du om jeg har brukt :biggrin:

Jeg kjenner ikke SMEG fra eget bruk, men tar alikevel sjansen på å anbefale Husqvarna sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er i bruk en sjelden gang så er det bortkasta penger. Husk at det er varmluft og du derfor kan steke i flere høyder. Blir sånn at jeg rundt jul gjerne skulle ha et større kjøleskap, men det holder de andre 11 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...