Gå til innhold

Mansen!


Rights

Anbefalte innlegg

Det er jo alltid like populært & moro å skylde på at jenter har mensen når de er gretne, sure og moody. Selvsagt er det korrekt at mensen er årsaken til disse kvinnene er slik også, av og til.

MEN.

Noe jeg synes er enda mer interessant, det er at mannfolk også kan få "mensen". Vi blør ikke som en stukken gris, men vi kan likevel være like moody til tider. Dette er iallefall hva jeg selv har erfart med meg selv, og med andre mannfolk. Jeg kaller det MANSEN.

Jeg har registrert at den kommer "periodevis" den også, slik som med kvinnene.. men den er mye mer uforutsigbar. Det kan gå fra noen uker, opp til år, mellom hver mansen.

MANSEN FOLKENS!

YOU WALK AMONGST US!!!

:klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter min erfaring dukker mansen opp hos kjæresten min når det er lenge siden han har spist kjøtt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Takk TS for at du gjorde dagen min litt bedre. :) Smilte av innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har også mansen, fryktelig irriterende. Heldigvis blir det lenger og lenger mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullinger.

Sykluser finnes hot menn, men da snakker vi om 3-6 mnd sykluser, ikke dette tulleriet som dere snakker om her.

(kan være svinginger i sexlyst og/eller humør og ikke i nærheten av disse påståtte lidelsene kvinner mener de har )

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hahahaha!

Jeg tror ikke kjæresten min har fått mansen enda, og han er over 24.. Bør jeg være bekymret?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Hahahaha!

Jeg tror ikke kjæresten min har fått mansen enda, og han er over 24.. Bør jeg være bekymret?

Så absolutt, han burden komme seg til en urolig A.S.A.P!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aria.

Huff, jeg tror kjæresten min fikk mansen forrige uke da favoritt laget hans tapte. Hjelp! Når de har mansen ser de ofte sånn ut: :snurt:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Åh, nå skal jeg begynne å si til alle gretne menn "har du mansen eller...?"

Hver

bidige

gang

de er irriterte eller sinte...bare for å vise hvor vanvittig irriterende det er å bli spurt "har du mensen eller?" om man er sint =D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Første gang jeg hørte om mansen så holdt jeg på å le meg ihjel,men det var visst sant for hun som fortalte det ble drittsur når jeg ikke trodde på det :)

Har ikke merket noe på samboeren min egentlig,og han er over 30.Mulig han bare har en mild reaksjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...