Gå til innhold

OPUS X husmaling?


LilleThea

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har prøvd denne husmalingen? Er den like god som de dyre Dryolin malingene og Optimal malingene?

I pris ligger den 400.- lavere på 10 liter. Det blir fort penger av sånt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok kjøpt Drygolin. Kjøpte meg hus i sommer og malte det med det. Kostet 10 tusen, men det er noe som må gjøres og noe man må spare til. Best i test isåfall! :-) Også tenk på at det er en del år til neste gang du må male :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vet det er forskjell på husstørrelser, men husker du hvor mange 10 litere du kjøpte inn?

Har kjøpt inn litt Drygolin :-) Men har jo en del jobb å gjøre før malingen da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Best

Hvem produserer opus x? Har aldri hørt om det. Hadde ikke giddet å male med et "dårlig" produkt. Det er jo så mye arbeid å male ute, så da ville jeg valgt et produkt som hadde holdt huset mitt fint i årevis. Husk årlig husvask:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du villig til å prøve ut produkter du ikke kjenner på f. eks bilen, eller deg selv? Hvis ja kjør Opus. Jeg kjenner ikke til produktet. Har jobbet som maler og sverger til Drygolin. Last longer:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vet det er forskjell på husstørrelser, men husker du hvor mange 10 litere du kjøpte inn?

Har kjøpt inn litt Drygolin :-) Men har jo en del jobb å gjøre før malingen da :-)

Jeg brukte til sammen 100 liter tror jeg, så ble en del spann. Men huset er stort og høyt + at det ble to strøk. :)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opus X produseres av Norsjø, altså Akzo Nobel, som forsåvidt er en større produsent enn Jotun.

Jeg har solgt en del av de. De er Montér sin egen merkevare. (Jeg jobber i malingsavdelingen på Montér.)

Den er vanntynnet, slik som Jotun Optimal. Dvs at den holder bedre på farge og glans enn drygolin oljedekkbeis eller oljemaling.

Den skal holde i 8-10 år før du må male neste gang.

Jeg ville ikke vært redd for å kjøpe Opus X, men fordelen med å kjøpe Jotun Optimal er at om du ikke er fornøyd er det enklere å klage og få fagepersoner til å komme og se på det. Jeg skal selv male huset med Opus X i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...