Gjest Trenger Hjelp! Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Hei alle sammen! Jeg er en jente på 15, som skulle på badetur med klassen for en liten stund siden og bestemte meg for å prøve selvbruningsspray. Så dum som jeg var, tok jeg selvbruningen på rett før vi gikk ut i vannet. Jeg så fin å brun ut, veldig gjevnt før jeg bada. Da jeg kom opp av vannet så det ut som jeg hadde enorme fødselsmerker over hele kroppen! ikke pent. Eneste stedet som jeg ikke har skjolder er ansiktet. Jeg vet at det var dumt av meg å bade, men nå sitter jeg jo fast med de grusomme merkene. Er det noen som hvet hva som kan få vekk skjoldene? Vær så snill å hjelp, trenger det virkelig! :- ) Hilsen dum jente på 15 :D
Gjest Ingvild Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 off, det hørtes ikke spesielt fint ut nei! noe jeg syns ofte hjelper selv, er å ta en varm lang dusj, og så skrubbe med hånkle etterpå. da kommer det verste av, selvom det ofte er litt skjoldete etterpå.. men da kan du evt smøre deg med sånn dove-gradvis brun eller noe, slik at de blir mindre tydelige.. Håper det hjelper! Og til neste gang - vent med å dusje/bade MINST 6 timer etter du har tatt på selvbruning:)
Bodøjenta87 Skrevet 5. mai 2011 #3 Skrevet 5. mai 2011 Been there, done that! Skrubb som et h*lvette. Bruk bodyscrub og enten håndkle eller sånn skrubbe-sak du finner på Body Shop eller H&M... Gjør det hver gang du dusjer/har dusja (i varmt vann), for da løsner de døde hudcellene lettere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå