Bodøjenta87 Skrevet 5. mai 2011 #1 Skrevet 5. mai 2011 Hei, i forbindelse med at jeg har kjøpt disse pillen (og at de utrolig nok fungerer utrolig bra) fant jeg en side på internett om Ayurveda. Jeg leste litt om det, og jeg ble utrolig interessert og fascinert! Dette skulle jeg kunne tenkt meg å prøve ut litt og lese mere om. Jeg har alltid trodd på naturmedisin og det å leve i takt med naturen, men aldri virkelig kommet inn i det. Ayurveda (som står for "Vitenskapen om livet") traff meg virkelig, og jeg ble nå superinteressert! Noen her med kjennskap til Ayurveda?
Gjest Naenia Skrevet 5. mai 2011 #2 Skrevet 5. mai 2011 Jeg kjenner flere som har svært godt utbytte av Ayurveda Har hatt lyst til å finne ut mer om det selv også, har bare ikke kommet så langt enda
Bodøjenta87 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2011 Jeg kjenner flere som har svært godt utbytte av Ayurveda Har hatt lyst til å finne ut mer om det selv også, har bare ikke kommet så langt enda Ja ikkesant? Nei, jeg har bestilt noen bøker om det. Det eeer faktisk litt å sette seg inn i, men tror det kan være spennende! Virker som en veldig fin måte å balansere liv/helse/sinn på.
Wombat Skrevet 5. mai 2011 #4 Skrevet 5. mai 2011 Er ikke vitenskapen om livet biologi da? Kjempebra at du har funnet noe som du syns virker da
Bodøjenta87 Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2011 Er ikke vitenskapen om livet biologi da? Kjempebra at du har funnet noe som du syns virker da Det er godt mulig! Har ikke fått satt meg noe særlig inni det, men alltid vært fascinert av østlig medisin, kultur og livssyn, - så å lære litt om Ayurveda er en kjekk plass å begynne virker det som! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå