Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Har det jeg mener kanskje er en liten infeksjon. Den er ikke like ille som sist, men avogtil klør det litt i ny og ne. Men det er ikke ubehagelig på noen måte. Ikke lukter det noe spesielt heller, men enn det skal Men om jeg skal kjøpe noe medisin for dette, holder det ikke bare med Canesten smørekrem? Må jeg ta den stikkpillen i tillegg? Tok den sist, da jeg hadde en kjempeinfeksjon, og jeg gikk og ventet en hel uke på å bli kvitt det som kom ut etterhvert. Ikke det at det er det verste da, men... Bare lurer jeg :D
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Gjest Anonymous skrev (På 6.11.2003 den 13.12): Har det jeg mener kanskje er en liten infeksjon. Den er ikke like ille som sist, men avogtil klør det litt i ny og ne. Men det er ikke ubehagelig på noen måte. Ikke lukter det noe spesielt heller, men enn det skal Men om jeg skal kjøpe noe medisin for dette, holder det ikke bare med Canesten smørekrem? Må jeg ta den stikkpillen i tillegg? Tok den sist, da jeg hadde en kjempeinfeksjon, og jeg gikk og ventet en hel uke på å bli kvitt det som kom ut etterhvert. Ikke det at det er det verste da, men... Bare lurer jeg 😄 Ja, du bør ta den stikkpillen også, HVIS det er soppinfeksjon da. Du bør imidlertid være sikker på at det ikke er en kjønnssykdom, som kan kreve annen type behandling. Anonymkode: d71a8...062
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Ok, skulle akkurat til å starte en identisk tråd. Men regner med at siden den er så gammel så er det en eller annen nisse med for mye fritid som har dratt den opp sammen med alle de andre gamle trådene, og de stoler jeg ikke på. Har kanskje kanskje ikke sopp. Det svir litt, er litt rødt og ubehagelig, men ikke som når jeg har hatt sopp før hvor det virkelig ikke har vært noen tvil. Har en boks Canesten med stikkpille og krem liggende. Skal jeg begynne på en kur og hvis det ikke er bedre på mandag, kontakte lege. Eller skal jeg droppe det og vente å se men risikere at det blir verre? Evt droppe vagitorien og bare bruke krem? Anonymkode: a67e4...8a0
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ok, skulle akkurat til å starte en identisk tråd. Men regner med at siden den er så gammel så er det en eller annen nisse med for mye fritid som har dratt den opp sammen med alle de andre gamle trådene, og de stoler jeg ikke på. Har kanskje kanskje ikke sopp. Det svir litt, er litt rødt og ubehagelig, men ikke som når jeg har hatt sopp før hvor det virkelig ikke har vært noen tvil. Har en boks Canesten med stikkpille og krem liggende. Skal jeg begynne på en kur og hvis det ikke er bedre på mandag, kontakte lege. Eller skal jeg droppe det og vente å se men risikere at det blir verre? Evt droppe vagitorien og bare bruke krem? Anonymkode: a67e4...8a0 Canesten angriper bare soppen, så den kan du trygt bruke tross at du er usikker. Dersom du blir bedre er det sopp og da fortsetter du, hvis ikke kontakt lege innen noen dager. Anonymkode: b40bb...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Canesten angriper bare soppen, så den kan du trygt bruke tross at du er usikker. Dersom du blir bedre er det sopp og da fortsetter du, hvis ikke kontakt lege innen noen dager. Anonymkode: b40bb...a7c 👍takk Anonymkode: a67e4...8a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå