Gjest Shivani Skrevet 6. november 2003 #1 Skrevet 6. november 2003 Jeg kjeeeeder meg. Disse månedene syns jeg at jeg har gjort alt som man kan gjøre (er sykemeldt fra skolen). Surfa, lest bøker (i den grad det går an), vaska alle klærne som finnes i leiligheten, spilt spill på nettet, sett på tv, møtt venner (men nå har alle fått seg jobb så de kan ikke dagdrive på cafe med meg), etc. Hva skal jeg gjøre nå? Finnes det noen morsomme spill på nett??? Annet jeg kan gjøre? (har ikke så god konsentrasjon nå)
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. november 2003 #2 Skrevet 6. november 2003 Har slitt med det samme en stund...... Sykmeldt og må være i ro - hva finner man på da....? Vasker... Rydder... Rydder i klesskapet og kaster gamle klær.... Rydder i skapene på badet... Men jeg har ikke vært så flink til å gjøre sånne fornuftige ting - så utenom alt det du allerede har listet opp (f.eks. internet) så har jeg gjort følgende: * sydd gammel jeans om til skjørt * limt inn bilder i album (sånn med svarte ark - ble veldig vellykket!) Oi det var mange tips, det.....
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. november 2003 #3 Skrevet 6. november 2003 Har slitt med det samme en stund...... Sykmeldt og må være i ro - hva finner man på da....? Vasker... Rydder... Rydder i klesskapet og kaster gamle klær.... Rydder i skapene på badet... Men jeg har ikke vært så flink til å gjøre sånne fornuftige ting - så utenom alt det du allerede har listet opp (f.eks. internet) så har jeg gjort følgende: * sydd gammel jeans om til skjørt * limt inn bilder i album (sånn med svarte ark - ble veldig vellykket!) Oi det var mange tips, det.....
Irka Skrevet 6. november 2003 #4 Skrevet 6. november 2003 Kjør inn til byen kl 06.30. Se byen våkne. Bli pasientvenn eller fengselsbesøkende. Ring bestermoren din og fortell om barndomsminner. Les gammle dagbøker. Prøv klær du brukte for ti år siden. Spill mimmre melodier. Dans slik du gjorde da du var 14 år. Les gammle tegneserier.
chimp Skrevet 6. november 2003 #5 Skrevet 6. november 2003 Bor du i Oslo??? Ta deg en runde på muséene - Nasjonalgalleriet, Munch-muséet, Historisk museum, Teknisk Museum......
Irka Skrevet 6. november 2003 #6 Skrevet 6. november 2003 chimp er egentlig en søt, liten Thai-dame med store pupper, og er enkel å omgås. :o :o :hoho:
Irka Skrevet 6. november 2003 #8 Skrevet 6. november 2003 Har vært borte et par uker. Har du alltid hatt det der?
chimp Skrevet 6. november 2003 #9 Skrevet 6. november 2003 Neida....før dreiv jeg m ost og rødvin og sånt.....hvis, hvis, hvis....visvas!!!
*Lillian* Skrevet 6. november 2003 #10 Skrevet 6. november 2003 Les en god bok! Ring en venn eller venninne og slå av en prat! Skriv et brev eller en mail! Legg deg tidlig! Lei en film! Lillian
Irka Skrevet 6. november 2003 #11 Skrevet 6. november 2003 Neida....før dreiv jeg m ost og rødvin og sånt.....hvis' date=' hvis, hvis....visvas!!![/quote'] Vel, nå har du endelig funnet noe som er veeeldig beskrivende for din personlighet,
Gjest Shivani Skrevet 6. november 2003 #12 Skrevet 6. november 2003 Næmen, har dere fest i tråden min nå Her var det jo mange tips, ja. Tusen takk! :D Men det verste er at jeg faktisk har gjort det meste allerede (inkl. museumsrundene). Det med pasientvenn og slikt tror jeg ikke jeg egner meg for foreløpig, da jeg hadde trengt å få besøk av en selv. Men det med gammel musikk har jeg gjort og det er GØY. Og mimre kan være kjempegivende (inkl. dansinga i taket). Ellers... symaskin og bil har jeg ikke. Men vent litt! Min stedatter har noen gamle Donald-blader liggende. DE skal få renessanse, ja.
chimp Skrevet 6. november 2003 #14 Skrevet 6. november 2003 Næmen, har dere fest i tråden min nå Kan'ke no for at d blir sånn i tråder hvor jeg blander meg inn.......nå var d ikke engang jeg som bynte .......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå