AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har lyst til å bake en kake til helgen, og har tenkt litt på hvordan jeg vil ha den. Jeg elsker sjokolade, vaniljekrem og nøtter, og tenkte på å lage en nøtte-/kanskje mandelbunn, dele denne bunnen i to og ha vaniljekrem i midten, samt sjokoladeovertrekk.. Kan det gå?
Trillrund Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 Jeg ville laget nøttebunn, delt i to og hatt vanlijekrem og hakket sjokolade i midten og så ville jeg gjemt litt vaniljekrem til toppen sammen med litt frukt.... og kanskje mer hakket sjokolade. Og toppet det hele med noen glaserte nøtter.....
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Tror jeg i så fall ville laget to tynne nøttebunner. Ser for meg at en nøttebunn ikke er så lett å dele..
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #5 Skrevet 5. mai 2011 Suksessterte med mørk sjokolade? Nei. Vil ha litt annen nøttebunn enn hva som brukes der, og det er ikke den gule kremen jeg vil bruke, men vanlig vaniljekrem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå