Gjest studenten_22 Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Har fem eksamener i nærmeste framtid, men har null motivasjon. Det begynte med influensa for litt over en uke siden, og jeg er enda ikke blitt helt frisk. Jeg er fremdeles forkjølet, hoster og er veldig slapp. Kan ligge i senga i flere timer i løpet av dagen og føler ikke jeg får gjort noen ting. Men en gang jeg setter meg ned ved skrivebordet og skal begynne å lese, blir jeg kvalm og må legge meg i senga igjen.. Det er så frustrerende og jeg får lyst til å begynne å grine Er det noen som har råd å komme med? Tips hva jeg kan gjøre så jeg klarer å lese?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 mens du ligger i sengen kan du jo tenke på ulike problemstilliger du kanskje får på eksamen og tenke deg til hva du ville svart. sånn lærer du hvertfall masse om hva du kan og ikke ikke stess, les når/hvis du føler for det. Du har jo sikkert lært masse tidligere i skoleåret og går det gale så er det bare å ta opp igjen eksamen! ikke verdens undergang
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Går fint an å ligge og lese. Så det var en syltynn unskyldning. Ta deg selv i nakken og jobb på, eller stryk. Valget er ditt og sitt alene.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Jeg er også midt i eksamensperioden, og motivasjonen og konsentrasjonen uteble. Men så tenkte jeg: eksamen kommer uansett om jeg leser eller ikke, så da vil jeg heller være forberedt enn å sitte der på eksamensdagen og kjenne at dette blir stryk! Har vært der, og det er grusomt å føle at tårene presser på at du skulle ønske du hadde lest mer. Les i sengen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå