AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #21 Skrevet 15. mai 2011 Punktene 1) og 2) er ikke dumme. Men punkt 3) er helt på trynet. Hvis du innbiller deg at du kan løse problemer ved å ha sex så er ute på helt feil jorde. Det er en grunn til at det er et begrep på engelsk, "rebound". Kanskje det ikke funker for deg, Steinar. Men for meg har det hjulpet. Jenter i kjæærlighetssorg har en tendens tilå overdrive eksens gode egenskaper, og tro de aldri kommer til å finne en mann de kommer til å ha det fint med igjen. Da er det greit å se at det finnes andre fisker i havet! Det er ingenting galt i å ha en flørt med noen, så lenge begge to vet at det ikke er seriøst.
Steinar40 Skrevet 15. mai 2011 #22 Skrevet 15. mai 2011 Det er en grunn til at det er et begrep på engelsk, "rebound". Kanskje det ikke funker for deg, Steinar. Men for meg har det hjulpet. Jenter i kjæærlighetssorg har en tendens tilå overdrive eksens gode egenskaper, og tro de aldri kommer til å finne en mann de kommer til å ha det fint med igjen. Da er det greit å se at det finnes andre fisker i havet! Det er ingenting galt i å ha en flørt med noen, så lenge begge to vet at det ikke er seriøst. Jeg tror ikke dette er den beste løsningen. Da er det betydelig mer konstruktivt å bruke denne tiden til å lære seg til å kunne stå på egne ben. Det å være, eller føle seg, avhengig av andre folk er aldri noen fordel.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #23 Skrevet 21. mai 2011 Tusen takk for alle nye svar! Jeg setter veldig pris på rådene dere har gitt og har tatt de til meg. Jeg har definitivt overdrevet eksens gode egenskaper; forsøker nå å være ærligere med meg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå