Gå til innhold

Sykkeltur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Eg er ei jente som akkurat har begynt planleggingen av en sykkeltur til sommeren. Planen er å sykle til en campingplass og bli der i 4 dager, før eg sykler heim att. (sove i telt)

Men er også litt greitt å vite når på dagen man burde begynne syklingen bortover. Det tar to timer med bil å komme dit, hvor lang tid tar det med sykkel? Det er veldig mange oppoverbakker og svinger og tunge veger.

Visste ikkje heilt hvor eg skulle legge denne henne på kvinneguiden.no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spinell

Du må finne ut hvor langt det er. Hvor lang tid en bruker med bil sier ikke allverden. Det kommer jo an på fartsgrensene, blant annet.

Hvor lang tid du bruker med sykkel kommer an på hvor godt trent du er. Med oppakning og mer oppoverbakker enn nedover vil jeg gjette på en gjennomsnittsfart på 10-15 km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva du kommer fram til kan det lønne seg å legge til noen timer -- det er ikke så farlig om du kommer fram tidlig til campingplassen, men det er desto kjipere dersom det blir veldig sent og mørket begynner å falle. Så hvis det tar to timer meg bil, ville jeg gjette på at du må ganske tidlig opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...