AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #1 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har så mange negative tanker om meg selv! Før jeg nådde tenårene var jeg utadvent, positiv og alltid glad, men da jeg begynte på ungdomsskolen endret alt seg. Jeg ble en av de mindre populære, hadde få venner, og selvtilliten og selvfølelsen sank til under bakkenivå. Jeg må endre tankegang og synet på meg selv! Jeg vil få tilbake den gamle meg, som jeg mistet for mange år siden (jeg er 24 år nå). Jeg tenker/sier (inni meg) stygge ting om meg selv hele tiden: at jeg er stygg, feit, dårlig på skolen osv. Selvom jeg vet at jeg er pen, normalt slank og kunne vært på skolen om jeg ikke var så lat Når jeg møter folk så rakker jeg ned på meg selv. De f.eks spør hvordan det går på skolen, og jeg svarer bare negative ting om min prestasjon der. Om de sier jeg er pen, så sier jeg neeei, det er jeg ike, flink til å sminke meg osv osv. Hvorfor i all verden er jeg ikke mer positiv til meg selv, sier oppmuntrende ting og like meg selv? jeg ville aldri sagt sånne stygge ting til andre, så hvorfor sier jeg det til meg selv? Hva kan jeg gjøre for å like den jeg er?
Gjest jente23 Skrevet 4. mai 2011 #2 Skrevet 4. mai 2011 akkurat slik er jeg også. Psyker ut meg selv som bare det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå