Gå til innhold

Peaceful Mind - helsekost!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heia, jeg posta om dette i kosthold-forumet, men jeg må snakke litt om det her også (da det ikke finnes en halv sjel som vil snakke om det der, engang!).

Men jo, noen som har prøvd denne?

Jeg tok 1 tablett i går kveld og 1 i dag tidlig. Jeg kjente plutselig effekten istad, etter å ha lidd av tvangstanker, angst og depresjon over en periode.

Har ikke følte glede på gudvæit hvor lenge. Til og med følelsene for kjæresten min er bytta ut med tomhet, men jeg vet jo at jeg elsker han. Skjønner?

Anyways, istad fikk jeg plutselig en sånn lykkerus-følelse i magen (der det har vært en angstklump nå helt siden jul...så det var helt sykt!), og når jeg tenkte på kjæresten min, så følte jeg meg PLUTSELIG nyforelska.

Sitter på jobb, og konsentrasjonen min er bedre (har ADD og ritalin fungerte aldri, så litt spesielt!).

Kan godt være at det er en placebo-effekt, hvem vet..men dette var bare helt sykt!! 0o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er placebo, men så lenge du føler det har en positiv effekt på deg, er det viktigst. :)

Skrevet

Jeg tror det er placebo, men så lenge du føler det har en positiv effekt på deg, er det viktigst. :)

Det kan godt være altså (det trir egentlig jeg også), men jeg la merke til at jeg, 1 time etter å ha tatt pilla, ble litt sånn "lettpusta". Akkurat som om jeg pusta kaldluft ut gjennom halsen og munnen. Etter det ble jeg bare lystigere og lystigere uten å egentlig tenke over at jeg har tatt pilla.

Så tenkte jeg "Hæ? Hva skjer?", ogsååå kom jeg på pillene jeg har tatt. Men kan ha liggi i underbevisstheten også! :P

Ettersom jeg kjente en så merkelig følelse i selve pusten, så kan selvsagt urtene ha gjort andre ting også, men I don't know! :P

Les kommentaren nederst på den sida her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...