AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 I morra så skal jeg fra Gardermoen til Oslo s. Og plutselig så har jeg blitt nødt til å ta en avstkker til Karihaugen! taxi er uaktuelt, hvordan kommer jeg meg dit med offentlfig transport???
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 25 bussen, 79 bussen og T-bane nr.2 mot Ellingsrud. Ellers kan du kanskje sjekke selv på trafikanten.no?
Pingting Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 du kan gå inn på trafikanten.no og skirve inn hvor du skal reise fra, til og tidspunkt, så får du flere aktuelle forslag
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Takk! jeg visste ikke om Trafikanten, har ikke vært i oslo før, og skal dit i morra!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Mer spøsmål!!!! Hvilket av disse stedene er nærmest Karihaugen? Helsfyr Teisen Ulven Trosterud Furuset
Gjesten Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 I trafikanten kan du skrive inn den nøyaktige adressen du skal til, da vil den gi deg den enkleste måten å komme dit på.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Mer spøsmål!!!! Hvilket av disse stedene er nærmest Karihaugen? Helsfyr Teisen Ulven Trosterud Furuset Furuset.
chikako Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 (endret) Jeg ville tatt bussen fra Helsfyr til Karihaugen, eller rett og slett bare tatt bussen direkte fra Bussterminalen. 401 og 411 stopper på Karihaugen, og de går ganske ofte på hverdagene Endret 3. mai 2011 av chikako
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Mer spøsmål!!!! Hvilket av disse stedene er nærmest Karihaugen? Helsfyr Teisen Ulven Trosterud Furuset Aner ikke hvor du fikk de holdeplassene fra, for noen av dem ligger laaangt unna, og det er en egen holdeplass som heter Karihaugen på bussrutene, men dersom du skal ta banen hadde jeg gått av på Lindeberg og gått det halve stoppet tilbake eller tatt en av de nevnte bussene (som BTW kjører fra Lindeberg T) tilbake. Karihaugen er et lite stykke unna t-baneholdeplassene og det er et forvirrende område.
Fruktninja Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 Kopierte bare fra flybussen jeg Bønder i byen osv:) tenkte at det mest praktiske var å ta flybussen til nærmeste stoppested, og så dra videre til Oslo s etterpå.....?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå