Gjest bulemiker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 Noen som har noen erfaringer med behandlingen de gir på modum bad for spiseforstyrrelser? Noen som vet hvordan det er å komme dit på planlagt opphold? Psykologen min har pratet om å sette meg på venteliste der da jeg nå har et tilbakefall av spiseforstyrrelsen. Det er et års ventetid. Hvordan vil det være hvis jeg kommer dit i en periode jeg ikke har noen problemer med maten? Dette går veldig i perioder.
Kosemose Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 Hvis psykologen din anbefaler det, så ville jeg stolt på denne. Også tenker jeg at hvis du har blitt frisk iløpet av ventetiden, så er det sikkert ingen ting i veien for å takke nei til plassen når den kommer. Siden det er ventetid har du også tid til å forberede deg og finne ut av alt du lurer på mens du venter 1
Gjest ts Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Opplegget der varer i så mange uker, og føler meg liksom ikke så syk. Så er litt skeptisk. Greia er ikke at jeg er frist men at jeg i lange tider er symptom fri..
sequin Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Syns også du skal stole på behandleren din, selv om du kommer dit i en "frisk" periode, så er vel bulimien et problem for deg? Kan jo hende oppholdet på modum er gull verdt. Bedre å leve helt uten bulimien og tankene rundt det, dessuten så jobber de jo mye med hva som trigger der borte (har ikke vært der selv, men ei veldig god venninne).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå