Facepainter Skrevet 4. mai 2011 #21 Skrevet 4. mai 2011 TS her! Poke er kanskje ikke så dumt? eller bare hoppe i det og legge til, evt sende en melding.... Hmmmm. Har du møtt personen, er det muligheter for at denne kjenner deg igjen, eller er det bare en person du har sett på facebook? Om det siste er det riktige, så sender det nok ut litt rare vibber om du bare legger til.
tuva90 Skrevet 4. mai 2011 #22 Skrevet 4. mai 2011 Ligger ikke beskjeden om at man er poket litt gjemt - og at det er muligheter for at han eller hun ikke ser det med det første? Ser for meg at du går frem og tilbake foran pc og venter på at han/hun skal poke tilbake - men når det ikke kommer (fordi han ikke har sett det) - så tenker jeg at nervøsiteten kan henge over deg ganske lenge XD
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #23 Skrevet 4. mai 2011 Tusen takk for mange svar Facepainter: Det er en bitteliten mulighet for at han kjenner meg igjen, spørs hvor observant han er og hvor mange han småflørter med i hverdagen Padwan: hva skriver jeg i den meldingen? tuva: Skulle tro du kjente meg, JA, da blir d konstant sjekking av pc... Og jeg har selv blitt poket uten å merke det før leeeenge etterpå.. Humm...
Gjest padawan Skrevet 4. mai 2011 #24 Skrevet 4. mai 2011 godt spørsmål egentlig.. og litt tricky å svare på. du kunne for eksempel si at dere møttes der og der.... enten kunne du satse på litt smalltalk først eller gå rett om om han kunn tenkes å møtes for en kaffe.
AnAngel Skrevet 4. mai 2011 #25 Skrevet 4. mai 2011 Men dere? Jeg lurer så fælt hva å poke noen egentlig betyr? Har sett noen ganger at det står at den og den har poket deg, poke tilbake. Men hvilke vibber sender jeg da - er det som om at man er interessert, som å flørte??
Sugerøret Skrevet 4. mai 2011 #27 Skrevet 4. mai 2011 http://www.thefreedictionary.com/poke http://www.buzzle.com/articles/what-does-it-mean-to-poke-someone-on-facebook.html
olma Skrevet 4. mai 2011 #28 Skrevet 4. mai 2011 Hvis dere går i klasse må du jo kunne gjøre det! Men sånn ellers: hvor godt burde man kjenne personen? Ikke et hei - men flere ganger blikkontakt? vil det være tilstrekkelig? og er det fare for å bli latterliggjort? For eksempel at h*n snakker om det med våre felles bekjente? er en ganske stor klasse, har snakket med han to eller tre ganger, men bare sånn kort med andre inkludert i samtalen.. og det er lenge siden. føler liksom at det blir litt rart på en måte.. veldig sånn at han skjønner hvorfor jeg gjør det.. tørr ikke legge til folk før jeg kjenner de litt jeg
tuva90 Skrevet 5. mai 2011 #29 Skrevet 5. mai 2011 Så.. har du bestemt deg for å gjøre det? Hadde vært spennende å høre hvordan det gikk!?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #30 Skrevet 6. mai 2011 Send venneførespørsel og legg samtidig til en personlig melding! (du får valget - se "legg til en personlig meldig" (nederst til venstre) i feltet som kommer opp når du skal sende venneforespørselen. Du kan jo nevne det at dere traff hverandre en gang og at du husker ham. Det at du sender en personlig melding gjør at han lettere kan huske deg igjen og at han da synes det er ok å bli venner på face. Hvis han bare får en random venneforespørsel så kan det jo være at han er av typen som ikke aksepterer forespørsler fra folk han ikke aner hvem er. Er ikke sikkert han kjenner igjen deg fra bildet eller pga navnet vet du. Hva har du å tape? Du ønsker jo å få kontakt gjør du ikke???
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2011 #31 Skrevet 6. mai 2011 Sjekk vennelisten hans og se om han er venn med andre i klassen eller på skolen som han ikke har så mye å gjøre med. Altså som du på en måte faller i samme kategori som. Har han slike facebook-venner så er det jo bare å sende venneforespørsel. Er han mer restriktiv så sender du personlig meldig samtidig som du sender forespørsel. Hva er så farlig med dette da? Dere går jo i samme klasse. Har sikkert mange felles venner på face også. Han kommer sikkert ikke til å tenke noe negativt overhodet og bare synes det er ok.
tuva90 Skrevet 6. mai 2011 #32 Skrevet 6. mai 2011 Trådstarter gikk ikke i klasse med personen som var interessant..
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #33 Skrevet 18. mai 2011 Er så kjedelig å aldri få høre hvordan det går med disse som skriver på KG om ting som dette... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå