Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du ha sendt en venneforespørsel til noen du ikke kjenner men som du synes er fin/ virker interessant?

Og hvordan ville du likt at noen gjorde det samme mot deg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil kanskje ha sendt en FB-post først, så lagt til person om jeg fikk svar :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville du ha sendt en venneforespørsel til noen du ikke kjenner men som du synes er fin/ virker interessant?

Og hvordan ville du likt at noen gjorde det samme mot deg?

Vell det skjer stadig vekk til min profil . Og det er bare helt ok .Mulig de syns jeg ser fin / interessant ut .Får bare ta det som et kompliment da . Masse ukjente mennesker sender venneforespørsel av det motsatte kjønn . Er vell bare sånn det er på FB ? Rene sjekke plassen spør du meg : )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil kanskje ha sendt en FB-post først, så lagt til person om jeg fikk svar :)

Øhm, men hva skriver jeg i den posten?

Hei, du aner sikkert ikke hvem jeg er, men jeg synes du er søt? :rodmer:

Hehehehe... Skjønner ikke helt hva jeg skal skrive. Har møtt vedkommende 1 gang, og det husker sikkert ikke h*n, for vi ble ikke presentert...

AnonymBruker
Skrevet

Hehehehe... Skjønner ikke helt hva jeg skal skrive. Har møtt vedkommende 1 gang, og det husker sikkert ikke h*n, for vi ble ikke presentert...

Hvis hun har møtt deg en gang før , må hun jo huske deg , siden hun sender venneforespørsel ? Eller har du en tvilling bror med samme navn og utseende ?

Syns ideen din var fin jeg , du kan godt skrive : Hei , takk for venneforespørsel , søt var du : )

Så får du se hva hun svarer .

Så har du kanskje en ny uskyldig liten flørt på gang eller blir bare kjent med en ny dame på FB .

Er det noe å være flau over da ? Hun er tydeligvis ikke av den generte og flaue sorten ...he he

Ha det gøy og kos deg med din nye FB kontakt , og ta ikke allt så superalvorlig og seriøst . Lær deg å bare ha det litt spennende og gøy. Og slutt å vær nervøs og rødme for noe så uskyldig som dette .

Var dama så JÆVLIG FIN eller? Begynner å lure ...?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun har møtt deg en gang før , må hun jo huske deg , siden hun sender venneforespørsel ? Eller har du en tvilling bror med samme navn og utseende ?

Syns ideen din var fin jeg , du kan godt skrive : Hei , takk for venneforespørsel , søt var du : )

Så får du se hva hun svarer .

Så har du kanskje en ny uskyldig liten flørt på gang eller blir bare kjent med en ny dame på FB .

Er det noe å være flau over da ? Hun er tydeligvis ikke av den generte og flaue sorten ...he he

Ha det gøy og kos deg med din nye FB kontakt , og ta ikke allt så superalvorlig og seriøst . Lær deg å bare ha det litt spennende og gøy. Og slutt å vær nervøs og rødme for noe så uskyldig som dette .

Var dama så JÆVLIG FIN eller? Begynner å lure ...?

Nå misforsto du litt, jeg ser at jeg skrev litt uklart. Det er JEG som vil sende noen andre en venneforespørsel, og ja h*n var så JÆVLIG FIN :fnise:

Er det teit å gjøre? Og hva skriver jeg i eventuell melding?

Skrevet (endret)

Hvis du ikke tør å skrive til personen, hvorfor skal du ha h*n som venn da? Bare for å snoke? :gjeiper:

Endret av Xaphan
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke tør å skrive til personen, hvorfor skal du ha h*n som venn da? Bare for å snoke? :gjeiper:

Humm, det var et godt spørsmål! Nei, selvfølgelig ikke, poenget er jo å få en slags kontakt :jepp:

Så hva skriver jeg?

AnonymBruker
Skrevet

Nå misforsto du litt, jeg ser at jeg skrev litt uklart. Det er JEG som vil sende noen andre en venneforespørsel, og ja h*n var så JÆVLIG FIN :fnise:

Er det teit å gjøre? Og hva skriver jeg i eventuell melding?

Nei det er ikke teit å gjøre . Bare koslig og spennende med nye kontakter på FB . Særlig gøy med beundrere som tar kontakt og vil legge deg til vennelista , chatte litt osv . Bare hyggelig .

Flere menn har kontaktet meg via FB . Og jeg syns det var en helt grei måte å komme i kontakt på , selv om jeg ikke kjente dem . Jeg er jo singel og nye kontakter er jo bare spennende og uforpliktende . Også spennende med nye beundrere man ikke ante om selv engang : ) GØY !

Og veldig sjarmerende når menn viser initiativ og tar kontakt . Viser at de er tøffe nok til å våge det og har bra porsjon med selvtillitt . Det er bare stilig . Man faller lettere for menn som våger og har normalt mannlig mot til å kontakte kvinner , enn de som oppfører seg som om de er livredd damer og holder seg på trygg avstand ...det er jo bare tapere uansett . Hvorfor skulle en kvinne like en slik passiv og feig oppførsel fra en mann ? Det er i hvertfal usjarmerende .

Hva du skriver i mld ? Noe hyggelig . Hei , du var så søt , vil du bli FB kontakt med meg etc ? Tror vi har noen felles venner etc

Det er aldri dumt å starte et nytt bekjentskap med et kompliment ! Det er jo en døråpner til mer kontakt .De fleste damer tar vennlig imot .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

pene jenter/kvinner får mange venneforespørsler daglig fra kåte gutter/menn. du blir bare en av mange.

• Liker 1
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Skrevet

Men er du gutt eller jente, TS?

Skrevet

Jeg aksepterer forespørsel om jeg kjenner h*n eller vi har mange felles venner, ellers ikke. Følger samme "regler" om jeg skulle sendt ut forespørsel.

Ville nok ha sendt en post før forespørsel. Si at dere møttes/du så h*n der og da, og at du er interessert/synes h*n er deilig!

Gjest padawan
Skrevet

jeg setter en tier på at TS er en jente.

i slike tilfeller som det TS beskriver pleier jeg å sende melding først så legger den ene den andre til som venn etterhvert som en blir kjent.

Skrevet

åh.. kunne ønske jeg turte! ikke TS her altså, men jeg har lurt på å gjøre det samme.. en i klassen jeg er så betatt av, og som jeg har lyst til å sende friend request til, men tørr ikke :/ blir så flaut neste gang jeg ser han da!

Gjest padawan
Skrevet

kan du ikke bare sende han en melding da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere går i klasse må du jo kunne gjøre det!:)

Men sånn ellers: hvor godt burde man kjenne personen? Ikke et hei - men flere ganger blikkontakt? vil det være tilstrekkelig?

og er det fare for å bli latterliggjort?:P For eksempel at h*n snakker om det med våre felles bekjente?

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg "poket" en ukjent en gang jeg. Han poket tilbake, så poket jeg igjen, så poket han tilbake. Så ble det pokekrig! Til slutt la jeg han til som venn og da sendte han melding: Omsider kom den venneforespørselen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her! Poke er kanskje ikke så dumt? eller bare hoppe i det og legge til, evt sende en melding.... Hmmmm.

Gjest padawan
Skrevet

jeg synes du skal sende en melding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...