Gå til innhold

Dagbladet om sex i Tyrkia

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gutteturer og jenteturer. Jentene er horer, mens guttene er helter. Mennene er da like mye løse på tråden de også. Har en bekjent som reiste dit nettopp, og hvordan kan jeg vite om han ikke har sex med villige og løsslupne jenter??? Hjelper ikke å lese Dagbladet om dagen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jentene er horer, mens guttene er helter.

Sånn har det alltid vært og det ser ikke ut som at vi kan klare å forrandre på den innstillingen, eller oppførselen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutteturer og jenteturer. Jentene er horer, mens guttene er helter. Mennene er da like mye løse på tråden de også. Har en bekjent som reiste dit nettopp, og hvordan kan jeg vite om han ikke har sex med villige og løsslupne jenter??? Hjelper ikke å lese Dagbladet om dagen :(

Jeg har aldri hatt noe problem med at norske jenter har tilfeldig sex, det har de jo i Norge også, det som er spesielt er at så mange sprer bena for verstinger, gutter som nettopp ser ned på seksuelt aktive jenter. For om norske gutter har sex i Tyrkia er det neppe med så mange tyrkiske jenter. Hvis du ikke ser poenget kan jeg vise til tråden "Synes norske jenter er billige"

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=556530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og hva gjør de "kritiske" mannfolka i Norge?? Min - som er veldig flink til å kritisere norske damer i både Norge og i syden, velger å reise hjem med ei anna dame rett foran mine øyne ute på byen!! Horebukken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seksuelt frustre

Det tror jeg er naturlig. Når en er i subtropiske strøk, alkoholen er billig og alt er en lang fest langt vekke der ingen får vite hva en har gjort, ja da er en løs. Vet om billige gutter og jenter. Jeg tror og håper at forholdstypene og a.klassen av gutter og jenter ikke puler hvem som helst i feriemodus.

At jenter sier at tyrkiske menn er mer attraktive en norske menn tror jeg ikke på. Tyrkere er kanskje mer kua med tanke på sjarmerende komplementer og spandere drinker, men utseendemessig tror jeg det er flere attraktive norske gutter.

Ta en titt på gutter og jenter på sukker.no guttene er mye mer attraktive enn jentene. Om muslimer var mer attraktive enn norske menn så hadde det flommet over av blondiner på oslo-østkant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slik er det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik er det! :klemmer:

Lurer på om det er noen her som ikke skjønner at det er nettopp dette vi reagerer på? At jentene i praksis premierer de guttene som ligger mest under for hore-/madonna-tankegangen, de tyrkiske (som ville fått spader om de fant søsteren i seng med en skandinavisk gutt).

Hvis man ikke liker denne dobbeltmoralen er det jo idioti å sørge for at det nettopp er de mest dobbeltmoralske guttene som får triumfere, sørge for at det er guttene med det sterkeste hore/madonna-kompekset som både kan surfe som gratispassasjerer på nordeuropeisk kvinnefrigjørig og samtidig opprettholde undertrykkelsen av eget lands kvinner. Disse guttene får jo i pose og sekk, de måtte jo være masochister om de skulle gå med på å gi sine egne jenter mer frihet når de har ubegrenset tilgang til sex med jenter fra nord, jenter som attpåtil rett som det er hvisker at de foretrekker dem nettopp "fordi de er mer menn" (les: mer mannsjåvinistiske) enn de nordeuropeiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seksuelt frustre

Jeg er enig med deg kukgammel. Jenter liker faktisk playere uten at de innrømmer det selv. Tror det alltid vil være slik så lenge mannen sjekker og kvinnen aksepterer/avviser. Vi er i 2011, men det er forsatt mannen som skal ta første intiativ/sjekke. Synd er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk har sex. Hva så? Så lenge det er frivillig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det som er mest urrovekkende er mye alkohol + varme + dehydrering + lite søvn... mange bare virrer jo rundt som noen høner med avkappa hode og det første som de tenker på er ikke gummi. Dog Thailand er verre, der er det mye dritt og ja.. mange menn kunne like så gjerne hoppet utfor en bru som å jukke på hore uten gummi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haakon

En mann bør være kjekk, sterk, veltrent, ha god utdannelse, god økonomi, gode gener, god familie og være en råtass i senga.

Dersom du får til dette, helt eller ihvertfall delvis, kan du få så mange damer du vil.

Dersom du er veik, ufør, fattig og sutrete, får du ingen damer.

Slik er jungelen for alle menn. Nytter ikke å sitte på Kvinneguiden og syte over at norske damer knuller tyrkere, det hjelper ikke !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jenter som attpåtil rett som det er hvisker at de foretrekker dem nettopp "fordi de er mer menn" (les: mer mannsjåvinistiske) enn de nordeuropeiske.

Det er greit med en sjåvinist sånn i en kort ferieuke mens man leker seg, når man kan dra hjem etterpå og slippe å foholde seg til sånt når det ikke passer en...

:sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann bør være kjekk, sterk, veltrent, ha god utdannelse, god økonomi, gode gener, god familie og være en råtass i senga.

Dersom du får til dette, helt eller ihvertfall delvis, kan du få så mange damer du vil.

Dersom du er veik, ufør, fattig og sutrete, får du ingen damer.

Slik er jungelen for alle menn. Nytter ikke å sitte på Kvinneguiden og syte over at norske damer knuller tyrkere, det hjelper ikke !

Jeg tror først og fremst det er menn med litt dårlig selvtillit og liten sjans på damene som ikke våger å si fra når de ser det absurde i at norske jenter sprer bena for lokale sydenhelter som ser på dem som horer. Bare for ikke å bli mistenkt for å være en taper på kjønnsmarkedet. Det er vel nettopp taperen som tenker slik. Jeg har selv aldri klaget på at jeg ikke har sjans på damene eller benektet at norske jenter er ganske lette å få til sengs også her i Norge. Men selv om jeg ikke har det så aller verst på damefronten gremmer jeg meg over hvordan disse norske jentene skjemmer seg ut og synes det er tåpelig hvordan de premierer gutter som ser på dem som horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Men selv om jeg ikke har det så aller verst på damefronten gremmer jeg meg over hvordan disse norske jentene skjemmer seg ut og synes det er tåpelig hvordan de premierer gutter som ser på dem som horer.

Det som forundrer meg er at disse guttene vil ligge med noe de ser på som billig oppsop som de aldri kunne tenkt seg å blitt gift med...

Nedverdige seg til å ligge med noe man forakter, liksom.

Blir de ikke skamfull over seg selv? Og blir de ikke skamfull når andre tyrkere ser ned på dem som ligger med nordmann-horer?

:klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg er at disse guttene vil ligge med noe de ser på som billig oppsop som de aldri kunne tenkt seg å blitt gift med...

Nedverdige seg til å ligge med noe man forakter, liksom.

Blir de ikke skamfull over seg selv? Og blir de ikke skamfull når andre tyrkere ser ned på dem som ligger med nordmann-horer?

:klo:

Hehe, sånn funker nok ikke hore/madonna-kulturen. Dette er en dobbeltmoralsk kultur som anser det mye viktigere at en kvinne er "ren" enn at en mann er det. Og mannen griser seg ikke til ved å ligge med billige jenter, hans ære henger først og fremst sammen med at hans egen dame holdes ren, ikke at han holder seg unna "dårlige kvinner".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hehe, sånn funker nok ikke hore/madonna-kulturen. Dette er en dobbeltmoralsk kultur som anser det mye viktigere at en kvinne er "ren" enn at en mann er det. Og mannen griser seg ikke til ved å ligge med billige jenter, hans ære henger først og fremst sammen med at hans egen dame holdes ren, ikke at han holder seg unna "dårlige kvinner".

Men hvorfor vil de da ligge med det de syns er dårlige/urene kvinner?

Dessuten så er vel" hore/madonna" bare en oppkonstruert forklaring, og ikke en sannhet" per say...

Vil tro de skammer seg når andre menn ser ned på dem uansett. Har vondt for å tro at andre tyrkere syns disse fyrene er noe annet en patetiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Hvordan kan det være en hore-madonna kultur i et land som ikke er katolsk...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det være en hore-madonna kultur i et land som ikke er katolsk...?

Hore/madonna-dikotomien handler om at man deler kvinner inn i to kategorier, på den ene siden de "rene" (madonnaen) som man kan gifte seg med og som man ønsker som mor for sine barn, og på den andre "de dårlige" (horen) som man kan ha sex med forut for og kanskje også på siden av ekteskapet, men som man forakter og aldri ville ønsket som livspartner og mor for sine barn. Denne kulturen er i vår tid enda sterkere i muslimske land enn i katolske, og den har også vært del av norsk og nordeuropeisk kultur helt opp til våre dager, selv om det her har vært flest protestanter. Den har altså ikke noen direkte sammenheng med katolisismen. Selv om vi har døpt dette hore/madonna-dikotomien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor vil de da ligge med det de syns er dårlige/urene kvinner?

Dessuten så er vel" hore/madonna" bare en oppkonstruert forklaring, og ikke en sannhet" per say...

Vil tro de skammer seg når andre menn ser ned på dem uansett. Har vondt for å tro at andre tyrkere syns disse fyrene er noe annet en patetiske.

Les hva jeg skrev i forrige svar: Hore/madonna-dikotomien handler om at man deler kvinner inn i to kategorier, på den ene siden de "rene" (madonnaen) som man kan gifte seg med og som man ønsker som mor for sine barn, og på den andre "de dårlige" (horen) som man kan ha sex med forut for og kanskje også på siden av ekteskapet, men som man forakter og aldri ville ønsket som livspartner og mor for sine barn. I samfunn der denne kulturen står sterkere enn i det likestilte Nord-Europa oppfattes mann og kvinne som fundamentalt ulike, og mannen taper ikke sin ære på å ha sex med billige kvinner, det han derimot ville tape sin ære på er om hans egen kvinne skulle ha ligget med gud og hvermann. Så det er veldig viktig at det er andres damer han puler på, mens hans egen holder seg på matten og ideelt sett er jomfru når han gifter seg med henne.

Synes det er litt urovekkende at det tydeligvis er mange i Norge som ikke kjenner til denne tankegangen. For det er jo en tankegang som er svært fremtredende i mange innvandrergrupper. Og noe vi burde kjenne til før vi drar til Syden for å slå ut håret.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri hatt noe problem med at norske jenter har tilfeldig sex, det har de jo i Norge også, det som er spesielt er at så mange sprer bena for verstinger, gutter som nettopp ser ned på seksuelt aktive jenter. For om norske gutter har sex i Tyrkia er det neppe med så mange tyrkiske jenter. Hvis du ikke ser poenget kan jeg vise til tråden "Synes norske jenter er billige"

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=556530

De guttene har kanskje ikke sex med tyrkiske jenter åpenlyst iom at jentene der er flinkere til å skjule det. At det ikke står i avisen eller skjer på gaten betyr ikke det at det ikke skjer.

Strenge innetider og streng oppdragelse er ikke lik 'uskyldige', 'jomfruelige' og 'ordenlige' jenter. Mange utro og billige jenter der og, eneste forskjellen er at norske kvinner driter i om noen ser de, mens de tyrkiske jentene skjuler seg for fetterne, brødrene og naboene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...