Gå til innhold

Brekker meg av kroppsvæsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Velger å være anonym her...

Tingen er at jeg brekker meg om jeg ser slimete kroppsvæsker. Snørr, spytt og ikke minst sperm. Andres, altså. Jeg klarer heldigvis å snyte meg uten kaste opp, feks.

Jeg kan se en spyttklyse på bakken og nesten kaste opp. Når det går for typen, klarer jeg ikke se på, enten det er et fullt kondom eller andre steder spermen havner. Det sier seg selv at det legger litt demper på enkelte seksuelle aktiviteter...

Er det noen andre som har det på samme måten? Er det noe som kan gjøres for å bli kvitt problemet? Jeg vil jo gjerne utføre oral på typen uten at jeg blir dårlig... eller måtte løpe på do etter en omgang for at jeg ikke skal brekke meg av det som eventuelt renner ut i senga... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, blir kvalm av ordet kroppsvæsker :kvalm: Har det ikke like ille som deg, men andres oppkaste er noe jeg ikke kan være i nærheten av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reproductivist

Atte...?

Blir du kvalm av annet enn kropsvæsker eller lett full eller er kresen på mat/tåler ikke krydder?

Kan ta noe som demper kvalme vel. F eks muskatnøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du kvalm av annet enn kropsvæsker eller lett full eller er kresen på mat/tåler ikke krydder?

Kan ta noe som demper kvalme vel. F eks muskatnøtt.

Blir ikke kvalm, men brekker meg. Leveren min har det nok bare bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...