AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 I flere år har jeg slitt med sopp på kroppen, utrolig irriterende og ikke minst stygt. Sopp høres veldig ekkelt ut, men er ikke værre enn at jeg får hvite pigmentprikker på visse områder på kroppen. Hos meg er det værst på magen, lårene og øverst på ryggen. Dere som har blitt kvitt sopp, hva gjorde dere? Føler at jeg har prøvd det meste uten hell
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 En venninne av meg fikk hudsopp da hun var i Australia. Det gikk bort med soppkrem laget for underlivet. Men det har du vel allerede prøvd..
Gjest jente23 Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Jeg fikk beskjed av hudlegen å kjøpe fungoral på apoteket (en såpe/shampo). Jeg brukte denne hver dag i noen uker, smører den på kroppen når du dysjer, lar den virke i ca 3 min, og skylder av. Etter noen uker bruker du den 2 ganger i md i ca et halvt år. Virket for meg, all sopp er nå borte vekk.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Dette har jeg også hatt en gang, etter noen uker i tropiske strøk. Fungoral shampo fungerte bra for meg, det er også lettere å bruke en kremer syns jeg, siden det bare er å såpe seg inn med det før dusj - enklere enn kremer som bare skal akkurat på flekkene. Tror det er lurt å la det tørke litt på kroppen før du hopper i dusjen, innbilder meg at den virker bedre da. Jeg fikk det i hvertfall helt bort på noen uker der jeg brukte fungoral tre-fire ganger i uken (når jeg likevel skulle dusje). Lykke til med flekkfri sommer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå