Gjest ohneida Skrevet 3. mai 2011 #1 Skrevet 3. mai 2011 For andre dag på rad spiser jeg nutrilettsjokolade til frokost. Eller igår var det Nutrislim(?), for de hadde ikke mer nutrilett igjen. Drikker vann med kullsyre til. Målet er jo å stramme seg litt opp nå som badeværet snart er her, jeg er jo ganske fit fra før da jeg trener ofte, er bare kostholdet som jeg må få greip på. Men det jeg lurer på er: Er det smart å spise disse sjokoladene? Syns ikke næringsinnholdet viser at de er usunne, men kansje jeg tar feil?
The Kitten Skrevet 3. mai 2011 #2 Skrevet 3. mai 2011 For andre dag på rad spiser jeg nutrilettsjokolade til frokost. Eller igår var det Nutrislim(?), for de hadde ikke mer nutrilett igjen. Drikker vann med kullsyre til. Målet er jo å stramme seg litt opp nå som badeværet snart er her, jeg er jo ganske fit fra før da jeg trener ofte, er bare kostholdet som jeg må få greip på. Men det jeg lurer på er: Er det smart å spise disse sjokoladene? Syns ikke næringsinnholdet viser at de er usunne, men kansje jeg tar feil? Hvorfor ikke spise vanlig mat istedenfor? 1
Gjest ohneida(ts) Skrevet 3. mai 2011 #3 Skrevet 3. mai 2011 Hva mener du med vanlig mat? Jeg spiser ikke brød, og er en av de som ikke har tid om morgenen, så kjøper noe på butikken før jeg kommer på jobb.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Jeg spiser ofte Nutrilett til frokost, før jeg drar og trener. Går helt fint det! Er mye proteiner i de, det er viktig for meg som sliter med å få i meg nok. Er ganske lei av de nå da, har nok overdrevet bruken litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå