AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Hvis du var i begravelse til noen og du så at datteren til den døde tok og spyttet på kista når de andre la blomster på den, hvordan ville du reagert da? Hva hadde du tenkt?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Dersom jeg ikke var i umiddelbar nær slekt/vennskap med jenta som spyttet hadde jeg ikke reagert med å gjøre noe. Men jeg hadde jammen tenkt mitt. Sånt gjør man ikke foran andre altså. Om det re respektløst og flaut for den avdøde så er det jammen flauere for den som gjør det. Hun driter seg ut. Har du selv altså opplevd dette, ts? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Jeg hadde blitt sjokkert og forventet en reaksjon fra de andre nærmeste.
FrøkenJosefine Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Jeg hadde tenkt at der lå det noe uforløst og vondt, men at det var et veldig upassende tidspunkt å være sint på... 3
Kamikatze Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Da hadde jeg tenkt at hun enten hadde blitt misbrukt, eller følte seg personlig sviktet på grunn av døsfallet, og hadde en shitty måte å uttrykke det på. 4
Tingo Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 Hadde lurt på hvorfor i all verden hun kom i begravelsen. 4
Anaconda Skrevet 2. mai 2011 #8 Skrevet 2. mai 2011 Da hadde jeg tenkt at hun enten hadde blitt misbrukt, eller følte seg personlig sviktet på grunn av døsfallet, og hadde en shitty måte å uttrykke det på. Det var første (og egentlig eneste forståelige) tanken som slo meg også.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 2. mai 2011 #9 Skrevet 2. mai 2011 (endret) hadde ikke brydd meg Endret 2. mai 2011 av Eugene Onegin
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #12 Skrevet 2. mai 2011 Hadde lurt på hvorfor i all verden hun kom i begravelsen. Samme her. Hun måtte for min del gjerne være såpass sint på den avdøde for grunner jeg ikke visste om at hennes reaksjon var å spytte på grava, men da skjønner jeg ikke hvorfor hun følte at hun hadde noe å gjøre i begravelsen.
Gjest Fikira Skrevet 2. mai 2011 #13 Skrevet 2. mai 2011 Av og til kan man være så såret og sint at man driter i hva andre synes. Så jeg hadde vel vært mer nysgjerrig på hvorfor.
Gjest Mahareth Skrevet 2. mai 2011 #14 Skrevet 2. mai 2011 Da hadde jeg tenkt at hun enten hadde blitt misbrukt, eller følte seg personlig sviktet på grunn av døsfallet, og hadde en shitty måte å uttrykke det på. Det hadde jeg også tenkt.
Tingo Skrevet 2. mai 2011 #15 Skrevet 2. mai 2011 Av og til kan man være så såret og sint at man driter i hva andre synes. Det er uansett ikke greit å tråkke på de andre som er tilstede. 1
Gjest Glad i reiser Skrevet 2. mai 2011 #16 Skrevet 2. mai 2011 Reaksjonen min hadde vært avhengig av hvor gammel denne dattern er. Er det en barn som har mistet moren sin og er "sint" for dette hadde jeg skjønt det. Er det et voksent mennekse så syns jeg man kan holde seg for god til å gjøre det. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå