Spent... Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Hei, jeg har brukt minipiller/p-piller i snart 9 år. Har prøvd (sikkert) alt som er på markedet. Nå for tiden går jeg på Conludag (minipille), men opplever mye mellom blødninger. Jeg er litt lei piller da jeg opplever mye bivikninger. Vurderer p.sprøyte o.l. Noen tips?
Ethereal Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Jeg har gått på både p-ring og p-plaster, og er strålende fornøyd med begge alternativer. Nå går jeg på p-plaster, og det er jeg mest fornøyd med fordi det gir meg mer sexlyst enn p-ringen gjorde, pluss hyggelige bi-virkninger som større pupper Opplevde egentlig ingen bi-virkninger med noen av prevensjonene.
Spent... Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2011 Hvordan fungerer egentlig p-ringen? Er den vanskelig å "føre inn"? Jeg er bare så lei av mellomblødninger og å få så mye væske i kroppen...
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Hvordan fungerer egentlig p-ringen? Er den vanskelig å "føre inn"? Jeg er bare så lei av mellomblødninger og å få så mye væske i kroppen... Bare å putte den inn, den er veldig tøyelig, så det er en lett sak
Sunniva81 Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Hvordan fungerer egentlig p-ringen? Er den vanskelig å "føre inn"? Jeg er bare så lei av mellomblødninger og å få så mye væske i kroppen... Du klemmer den bare sammen og fører den inn som en tampong Veldig enkelt og vanskelig å gjøre det feil. Ingen mellomblødninger og omtrent ingen mens
Spent... Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2011 Dette høres jo bra ut. Må innerømme at jeg noen ganger glemmer pillen, men er da veldig nøye på å bruke kondom de dagene jeg glemmer. Det ville ha vært fint å brukt noe som "sitter der" hele tiden, slik at du ikke glemmer å ta en pille. Ønsker ikke fler barn akkurat nå... Er det slik at man bare får en lege time, og får p-ringen på resept? Og hvordan vet man at den er først langt nok inn. Beskymrer meg for mye rart :gjeiper:
Sunniva81 Skrevet 3. mai 2011 #9 Skrevet 3. mai 2011 Dette høres jo bra ut. Må innerømme at jeg noen ganger glemmer pillen, men er da veldig nøye på å bruke kondom de dagene jeg glemmer. Det ville ha vært fint å brukt noe som "sitter der" hele tiden, slik at du ikke glemmer å ta en pille. Ønsker ikke fler barn akkurat nå... Er det slik at man bare får en lege time, og får p-ringen på resept? Og hvordan vet man at den er først langt nok inn. Beskymrer meg for mye rart :gjeiper: Med p-ringen slipper du hvertfall å tenke på å må ta noe daglig. Den er deruten at du merker det i 3 uker, før du bytter ring. Var veldig glemsom selv med pillen, så dette passer meg perfekt Jeg trengte ikke time til fastelegen, men ringte bare å sa jeg ønsket resept fordi jeg ville prøve p-ring. Hadde noen spørsmål han svarte på også skrev han ut resept som jeg henta ut noen dager etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå