Bodøjenta87 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #2 Skrevet 4. mai 2011 Ingen? Jeg begynte på den i går og kjenner allerede forskjell! 0o
Sunniva81 Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 (endret) Nei, har ikke prøvd den, men den virker bra Hvordan merker du forskjell da? Og er den dyr? Mulig du kan bestille den billig over nett. Og det virker som dette kan være noe jeg kan ha behov for merker jeg Endret 4. mai 2011 av Sunniva81
Bodøjenta87 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2011 Nei, har ikke prøvd den, men den virker bra Hvordan merker du forskjell da? Og er den dyr? Mulig du kan bestille den billig over nett. Og det virker som dette kan være noe jeg kan ha behov for merker jeg Den er faktisk veldig bra, VIRKER DET SOM! Jeg betalte 248 NOK (+27 NOK, porto) for en pakke med 60 tabletter (1 måneds forbruk). For å si det sånn: Siden jul har jeg slitt med tvangstanker, angst og depresjon. Har ikke klart å se lyst på noe. Føler kun tomhet og tidevis angst. Svært sjeldent gleder jeg meg over noe, - sånn var det ikke før jul. Hele livet mitt har jeg vært en sprudlende glad og fornøyd jente, - men så sa det pang en dag. Også var alt forandret. Prøver å unngå medisin, så fikk jeg tips om å prøvde denne. 1 tablett i går kveld, og 1 i dag tidlig. PLUTSELIG kjente jeg en intens lykkefølelse. Jeg gledet meg til å gjøre ting jeg har pleid å like før, - og det er helt sykt! Og når jeg tenkte på kjæresten min (der en intens kjærlighet fra min side ble bytta ut med tomhet og angst slik jeg forklarte over her), så følte jeg meg plutselig nyforelska og gleda meg til å se han. Sånn som før. Jeg skjønner ingenting! Hvanåenn som skjer, - jeg elsker det! Har alltid hatt troa på urter og naturmedisin, og nå vet jeg ikke om jeg bare er overbevist eller hva som er greia?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #5 Skrevet 4. mai 2011 Har brukt denne, og hadde god nytte av den mot angstsymptomer. Var som å få en mild dytt i riktig retning i stedet for å bli ubehagelig påvirket/medisinert som man blir av angstdempende medisiner på resept.
Bodøjenta87 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2011 AB: Hvor lang tid tok det før du merket at den hjalp? Jeg synes det er rart at det går så fort fra jeg tar tabletten til det fungerer! 0o
Sunniva81 Skrevet 4. mai 2011 #7 Skrevet 4. mai 2011 Den er faktisk veldig bra, VIRKER DET SOM! Jeg betalte 248 NOK (+27 NOK, porto) for en pakke med 60 tabletter (1 måneds forbruk). For å si det sånn: Siden jul har jeg slitt med tvangstanker, angst og depresjon. Har ikke klart å se lyst på noe. Føler kun tomhet og tidevis angst. Svært sjeldent gleder jeg meg over noe, - sånn var det ikke før jul. Hele livet mitt har jeg vært en sprudlende glad og fornøyd jente, - men så sa det pang en dag. Også var alt forandret. Prøver å unngå medisin, så fikk jeg tips om å prøvde denne. 1 tablett i går kveld, og 1 i dag tidlig. PLUTSELIG kjente jeg en intens lykkefølelse. Jeg gledet meg til å gjøre ting jeg har pleid å like før, - og det er helt sykt! Og når jeg tenkte på kjæresten min (der en intens kjærlighet fra min side ble bytta ut med tomhet og angst slik jeg forklarte over her), så følte jeg meg plutselig nyforelska og gleda meg til å se han. Sånn som før. Jeg skjønner ingenting! Hvanåenn som skjer, - jeg elsker det! Har alltid hatt troa på urter og naturmedisin, og nå vet jeg ikke om jeg bare er overbevist eller hva som er greia? Så bra at det virker. Har trua på naturmedisin og slikt selv, så bare positivt at man opplever positive ting med det, fremfor medisiner. Faktisk virket dette såpass interessant at jeg vurderer å prøve. Hvor bestilte du? Vet du av flere som har prøvd, og virkningen deres?
Bodøjenta87 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2011 (endret) Så bra at det virker. Har trua på naturmedisin og slikt selv, så bare positivt at man opplever positive ting med det, fremfor medisiner. Faktisk virket dette såpass interessant at jeg vurderer å prøve. Hvor bestilte du? Vet du av flere som har prøvd, og virkningen deres? Ja ikkesant...nei altså, jeg vet jo ikke om det vil ha samme effekt på andre, om dette kun er en placeboeffekt eller hva som er greia, men for å si det sånn..hvis jeg får den samme opplevelsen gang på gang når jeg har tatt dette, så blir jeg overlykkelig! Da kommer jeg til å anbefale den til alle. Ettersom det kun er naturmedisin er det så absolutt verdt et forsøk, - jeg prøvde jo, og hittil (etter 2 piller) er jeg utrolig overraska! Eneste "reviewet" jeg har lest om dette er nedert på denne sida. Det var også her jeg kjøpte den. Nå er det utsolgt. Sjekka her også, men der var det også utsolgt gitt...du kan sjekke med de når de får det inn igjen kanskje? Endret 4. mai 2011 av Bodøjenta87
Sunniva81 Skrevet 4. mai 2011 #9 Skrevet 4. mai 2011 Ja ikkesant...nei altså, jeg vet jo ikke om det vil ha samme effekt på andre, om dette kun er en placeboeffekt eller hva som er greia, men for å si det sånn..hvis jeg får den samme opplevelsen gang på gang når jeg har tatt dette, så blir jeg overlykkelig! Da kommer jeg til å anbefale den til alle. Ettersom det kun er naturmedisin er det så absolutt verdt et forsøk, - jeg prøvde jo, og hittil (etter 2 piller) er jeg utrolig overraska! Eneste "reviewet" jeg har lest om dette er nedert på denne sida. Det var også her jeg kjøpte den. Nå er det utsolgt. Sjekka her også, men der var det også utsolgt gitt...du kan sjekke med de når de får det inn igjen kanskje? Nei, det virker sikkert litt individuelt ja, men er jo absolutt verdt å prøve Så jo selvsagt den sida du henviste til, og at du bestilte derifra, bare jeg som var litt korttenkt Men ser de er utsolgt ja. Tror ikke de selger det på helsekosten her heller, så må vel bare vente til de får inn på lager igjen ja. Du får fortsette å fortelle hvordan det går med det, og virkningene i mellomtiden da
Bodøjenta87 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 4. mai 2011 Nei, det virker sikkert litt individuelt ja, men er jo absolutt verdt å prøve Så jo selvsagt den sida du henviste til, og at du bestilte derifra, bare jeg som var litt korttenkt Men ser de er utsolgt ja. Tror ikke de selger det på helsekosten her heller, så må vel bare vente til de får inn på lager igjen ja. Du får fortsette å fortelle hvordan det går med det, og virkningene i mellomtiden da Ja ikkesant? :D Jeg har akkurat tatt pille nr 3, så jeg skal så absolutt holde deg (evt dere) oppdatert! ;D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå