Gjest grønn Skrevet 5. november 2003 #1 Skrevet 5. november 2003 Jeg skal laste ned et søknadskjema som er i pdf-format. Hvordan i all verden gjør jeg det? Jeg har Acrobat reader på mskina, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gå fram. Når jeg klikker på dokumentet får jeg bare opp timeglasset uten at noe skjer.... :o
Crazee Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Kva versjon av Acrobat Reader har du? Lurar på om det ikkje var ein bug (i v.4 el. 5) som kunne gi akkurat det resultatet. Men det du kan gjera er å høgreklikka på lenka i staden og velge "save target as" (eller noko i den dur), lagre pdf-fila på harddisken og opna ho der i frå. Ved å dobbeltklikka på pdf-fila altså, ikkje i nettlesaren. Det burde løysa problemet.
jordbær Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Burde funke om du åpnet Acrobat Reader og åpnet filen gjennom programmet. Hvis ikke - last ned nyeste versjon av A R.
Gjest grønn Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 Kva versjon av Acrobat Reader har du? Lurar på om det ikkje var ein bug (i v.4 el. 5) som kunne gi akkurat det resultatet. Men det du kan gjera er å høgreklikka på lenka i staden og velge "save target as" (eller noko i den dur), lagre pdf-fila på harddisken og opna ho der i frå. Ved å dobbeltklikka på pdf-fila altså, ikkje i nettlesaren. Det burde løysa problemet. Tusen takk!! Det funka gitt :D !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå