Genesis Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Er ikke så veldig erfaren med å gi kvinner oralsex enda, så tenkte det kunne være greit å spørre litt Jeg har pleid å stimulere klitoris med tunga, samtidig som jeg fingrer jenta med "kom-her-bevegelsen" for å stimulere g-punktet, noe som har vært positivt motatt hos de fleste! Eventuelt en finger til i anus (som enkelte liker). Funker det best med hele tunga over det relevant området, eller mer "presisjonsarbeid" bare med tuppen av tunga? Har ikke prøvd å gå litt dypere med tunga enda, liker dere dette? Da tenker jeg på å bruke tunge rundt inne i skjedeåpningen og droppe å fingre! Andre tips og triks mottas med takk! Vet at ting er indivduelt, men vil tro det finnes noen generelle basisteknikker som de fleste kvinner liker=)
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Jeg tror de fleste jenter liker en myk start. Mange menn går rett på klitoris med hard og rask tunge, og det blir gjerne for mye. Jeg elsker å bli tirret litt. Bruke tunga og munnen rolig langs ytre kjønnslepper, lårene osv før man beveger seg mot klitoris. Man bør begynne med å bruke hele tunga, og ikke bare tuppen. begynne i et rolig tempo, og øke etterhvert. Husk at det ALLTID må være vått. Tørr berøring av klitoris er for veldig mange direkte smertefullt (dette er spesielt viktig ved fingring!). Alfabettrikset pleier å funke da. Skriv alfabetet med tunga på klitoris, og sjekk ut hvilke bokstaver hun liker best :-) Ofte er det bedre med indirekte stimulering enn direkte. Endel menn driver og drar til side alt av kjønnslepper osv for å bli mest mulig presise, men dere må huske på at vi i denne lille erten har mer nerver enn dere har i hele penis, så det kan ofte bli litt too much. Begynn forsiktig og føl deg deretter frem :-) 2
Gjesten Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 For meg funker det ikke å bruke hele tungen over det relevante området, det er ikke deilig i det hele tatt. Heller ikke med tungen rundt og inni hullet. Tungen må være spiss, og ting må skje rundt klitoris. Allikevel: Den eneste måten du kan være sikker på å gi dama god oralsex er å prate med henne. Kvinner liker helt forskjellige ting, så god kommunikasjon er helt nødvendig. 1
FantasDick Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Jeg synes stort sett alt mannen gjør der nede er deilig, men når jeg er på vei til å komme trenger jeg fokus på klitoris, gjerne med litt spiss tunge og forholdsvis raske bevegelser. Du får spørre den aktuelle dama om hvordan hun vil ha det!
Gjest Ung frøken Skrevet 4. mai 2011 #6 Skrevet 4. mai 2011 Her er det bare å prøve seg frem. Alle kvinner er forskjellige, og setter pris på forskjellige metoder. Det sikreste er å begynne forsiktig - for eksempel med lange drag over hele kjønnet. For å opprettholde spenningen kan du spare klitoris til slutt, og heller slikke litt mellom de indre leppene. Mange liker også at mannen suger litt på både indre og ytre lepper - kanskje til og med småbiter litt! Så kan du tirre litt over og rundt klitoris; og det er her det kan bli farlig. Noen kvinner trenger hard behandling, andre liker det helt forsiktig. Spør henne! Kommunikasjon er viktig!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå