Gå til innhold

FOR FEIT FOR PIERCING?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei folkens! Jeg og en venninne har lenge vurdert å skaffe navlepiercing, men hun er sikkelig tynn, kan ikke si at jeg er det samme. Jeg er ganske rund. Men lårene er værst. Jeg trener som bare det og spiser passe sundt vil jeg tro - så kanskje kroppen min er sånn? men i alle fall. Jeg har noen bilder her nedunder, jeg vil gjærne høre om dere syns jeg er litt vel stor for å kunne kle en piercing.

Please, vær ærlige!

post-37809-0-97326400-1304291451_thumb.j

post-37809-0-78924700-1304291473_thumb.j

post-37809-0-87292700-1304291490_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er uenig i at du er "ganske rund", det uttrykket forbinder jeg med folk med langt mer fett på kroppen enn du har.

Uansett, for det første synes jeg at hvem som helst som ønsker det kan ha piercing. For det andre synes jeg ikke du er for "stor" for navlepiercing. Du har jo såvidt mage og jeg tviler for at en piercing vil synke i magen din.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette blir jo bare tragisk. Du ts har en spiseforstyrrelse om du tror du er noe som helst feit. Jeg tror du bare trenger bekreftelse på kroppen din nå. Kjenner jeg blir forbanna. Du aner ingenting om hvordan det er å være feit!

• Liker 15
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Gjest Halo
Skrevet

Jeg tenkte at du ville være litt chubby da du skrev at du er litt rund. Jeg synes ikke det ut i fra bildene. Verken magen eller lårene virker lubbne. Synes du virker veldig normal. Ta piercingingen du har lyst på ;)

AnonymBruker
Skrevet

Okei. takk da folksen -.- Jeg føler meg ikke konfortabel selv, og hvis dere syns dette er så jævla tragisk så tusen takk! Men jeg var usikker, trengte råd. Jeg tenkte dette var stedet jeg kunne få det. Jeg FØLER MEG rund, jeg sa ikke at jeg var feit ._. for jeg kjenner folk som er feite, og de sliter sikkelig, så unnskyld for at dette var så teit forum for dere, at jeg trengte litt råd som jeg ikke ville spørre vennene mine om for de kan jo ikke si noe negativt uansett -.-

Skrevet

Hei folkens! Jeg og en venninne har lenge vurdert å skaffe navlepiercing, men hun er sikkelig tynn, kan ikke si at jeg er det samme. Jeg er ganske rund. Men lårene er værst. Jeg trener som bare det og spiser passe sundt vil jeg tro - så kanskje kroppen min er sånn? men i alle fall. Jeg har noen bilder her nedunder, jeg vil gjærne høre om dere syns jeg er litt vel stor for å kunne kle en piercing.

Please, vær ærlige!

For stor for en piercing? :klaske: Alle og enhver kan jo i praksis ta en piercing, og om den ser bra ut på en kommer, som så mye annet, ikke an på hvor stor man er. Det kommer derimot an på hvordan du bærer både den og deg selv. Om du går med ryggen rak og er lykkelig og stolt så vil andre synes at du ser bra ut, mens om du er usikker på om du er tjukk, om nesa er skeiv eller om puppene er for utstående så er det langt mer sannsynlig at du ikke blir lagt merke til.

Om du liker piercinger og føler du kan stå for deg selv med en piercing så tar du piercingen din og er superfornøyd med den :) Og så er det jo denne fordelen med at en piercing faktisk kan tas ut igjen da!

Og bare for å legge det til, selv om du ser det selv om du er realistisk med deg selv: Du er ikke tjukk.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det ville vært stilig med navlepiercing på deg, jeg :) Kanskje det er lettere for deg å bli komfortabel med magen din (som er kjempefin, ikke rund i det hele tatt!) hvis du har en piercing?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg henger meg på Tonus her.

Vil du ha piercing så anskaffer du deg en, eller flere. For oss som ser bildene dine så ser du flott ut, men man er, som kjent, sin egen verste kritikker. Ikke ta deg nær av de krasse tilbakemeldingene som kom her. :)

Litt of topic, jeg ser du skriver sikkelig i stedet for skikkelig. Det er en god del unge på forumet som gjør det samme. Det jeg da lurer på, siden jeg er "gammel", er det en ny stavemåte som jeg ikke har fått med meg? Dette er ren nysgjerrighet da jeg vet at språket er i konstant forandring og det er veldig lenge siden jeg gikk på skolen. :jepp:

Anyway, lykke til med piercingen og vit at du har en flott kropp som mange kan misunne deg. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

TS du er da ikke "rund" eller overvektig på noen som helst måte. Men du skal vite at det å være litt "rund" i midtrabatten er noe som skjer med de fleste når de runder en viss alder. Det er kvinnelig å lagre ett på magen, og det skjer med de fleste i større og mindre grad. Jeg syns det er trist at du lurer på om du er for rund i magen, og jeg syns det er trist at det å være rund i magen skal være en uting når det faktisk er noe som skjer naturlig med de fleste etter en viss alder. Skjønner at du er usikker på deg selv og din egen kropp, men jeg tenker at når du går rundt og kaller deg rund, overfører du din usikkerhet til veldig mange andre som ser at de har større mage enn deg.

Skrevet

Har sett "feitere" folk med navelpiercing, for å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener man nærmest bør se ut som en sylfide for å kle piercing... Det er min mening! ;-)

• Liker 4
Skrevet

Okei. takk da folksen -.- Jeg føler meg ikke konfortabel selv, og hvis dere syns dette er så jævla tragisk så tusen takk! Men jeg var usikker, trengte råd. Jeg tenkte dette var stedet jeg kunne få det. Jeg FØLER MEG rund, jeg sa ikke at jeg var feit ._. for jeg kjenner folk som er feite, og de sliter sikkelig, så unnskyld for at dette var så teit forum for dere, at jeg trengte litt råd som jeg ikke ville spørre vennene mine om for de kan jo ikke si noe negativt uansett -.-

Man må være 16 år for å kunne ta piercing. Og med denne reaksjonen så tror jeg det er noen år igjen.. :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes man bør ha helt flat mage for å kle navlepiercing.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som kler navlepierving... Det er jo så tacky :sjenert:

• Liker 4
Skrevet

Please, vær ærlige!

Min personlige mening, er at du kan ta det. Men, det fremhever jo området du ikke er så fornøyd med. Så hvis du ikke vil at andre skal se på magen din feks. ja da er det kanskje ikke den beste ideen?

AnonymBruker
Skrevet

Haha, 17 år faktisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...