Gå til innhold

Retro sykkel

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg øsnker å kjøpe en retro ish sykkel i oslo område, men er ikke villig til å betale mange 1000 for den. Er det mulig, eller må jeg gi opp? Evnt. hvor kan jeg se etter det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos falcken! :D

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket finn, ligger ikke noe særlig der(som jeg kan se i hvertfall) men takk for tips! Falcken skal absolutt sjekkes :)

Skrevet

hysj hysj, vi fant retro sykkel hos falcken og ga den til lillesøsteren min i bursdagsgave :P Trengte bare litt olje så var den så god som ny :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

hysj hysj, vi fant retro sykkel hos falcken og ga den til lillesøsteren min i bursdagsgave :P Trengte bare litt olje så var den så god som ny :fnise:

Høres jo supert ut. Hvordan fungerer det? Møtes man bare opp der å tar en titt? og selger de sykler på daglig basis eller er det spesielle dager? Og det kan ikke komme noen senere å kreve sykkelen fordi jeg har kjøpt den hos falcken:P? Mange sprm. her gitt.. hehe

Skrevet

Fack vet jeg ikke om selger jevnlig, men politiet og også tollvesenet har i alle fall auksjoner!:) Tror ikke de selger før det har gått en viss karantenetid...:)

Skrevet

Hvis du bor i Oslo er det kun et sted du trenger og oppsøke og det er Den Rustne Eike.

www.denrustneeike.no

AnonymBruker
Skrevet

Takk. Fant ikke noen sykler på siden, med den legges kanskje ut fortløpende?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt å foreslå finn, men ser det allerede er foreslått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...