AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Jeg øsnker å kjøpe en retro ish sykkel i oslo område, men er ikke villig til å betale mange 1000 for den. Er det mulig, eller må jeg gi opp? Evnt. hvor kan jeg se etter det?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Sjekket finn, ligger ikke noe særlig der(som jeg kan se i hvertfall) men takk for tips! Falcken skal absolutt sjekkes
sequin Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 hysj hysj, vi fant retro sykkel hos falcken og ga den til lillesøsteren min i bursdagsgave Trengte bare litt olje så var den så god som ny
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 hysj hysj, vi fant retro sykkel hos falcken og ga den til lillesøsteren min i bursdagsgave Trengte bare litt olje så var den så god som ny Høres jo supert ut. Hvordan fungerer det? Møtes man bare opp der å tar en titt? og selger de sykler på daglig basis eller er det spesielle dager? Og det kan ikke komme noen senere å kreve sykkelen fordi jeg har kjøpt den hos falcken:P? Mange sprm. her gitt.. hehe
kaprifolen Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 Fack vet jeg ikke om selger jevnlig, men politiet og også tollvesenet har i alle fall auksjoner! Tror ikke de selger før det har gått en viss karantenetid...
Antoinette Skrevet 2. mai 2011 #8 Skrevet 2. mai 2011 Hvis du bor i Oslo er det kun et sted du trenger og oppsøke og det er Den Rustne Eike. www.denrustneeike.no
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #9 Skrevet 2. mai 2011 Takk. Fant ikke noen sykler på siden, med den legges kanskje ut fortløpende?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #10 Skrevet 3. mai 2011 Hadde tenkt å foreslå finn, men ser det allerede er foreslått.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå