Gjest döderlein Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Det her er vel ikke så delikat, men. Jeg pleier å bli så forferdelig dårlig i magen av alkohol. Er det vanlig at man blir det? Merker noen av dere noe etter en tur på byen? Er egentlig litt irritabelt hvis man f.eks. sover borte, og ikke kan noe for det. Eller da jeg var russ... Herre. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Jeg blir alltid dårlig i magen dagen derpå. Før trodde jeg at det var kebabmage, men så sluttet jeg å spise kebab og var fortsatt like dårlig i magen dagen etter. Det er verst hvis jeg har drukket rødvin.
Genesis Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Du er ikke alene! Dette er noe de fleste kjenner til! Grensen min er vel rundt 5-6 pils! Blir det mer enn det merker jeg det på magen dagen etter! Nå er jo jeg gutt, så regner med dere jenter kanskje tåler litt mindre før magen sier i fra!
Gjest Anjelika Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Fyllemage er helt vanlig fenomen, alkohol irriterer magen. Vet ikke om det er noe å gjøre med det, hører jo de som sverger til Underberger eller yoghurt, melk, kulltabletter osv, men selv har jeg ikke prøvd noe slikt. Føler det hjelper å spise godt både før og etter drikking, jeg får iallefall aldri diaré eller noe. Men på do må jeg, så det er helt klart en fordel å våkne i sitt eget private hjem dagen derpå. En kompis av meg synes forresten det å legge en skikkelig fyllekabel dagen derpå er et av livets små vakre øyeblikk av lykke som man må ta vare på.
Ethereal Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Jeg tror ikke det er uvanlig. I gjengen min går det ofte sport i å snakke om den ekleste/største fyllebæsjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå