AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Jeg har testet ut mattende primer, mattende foundation, mattende hudkrem og mattende rensevann. Ingenting har funket, og jeg lurer på om disse kjerringrådene fungerer. Har dere noen erfaringer, eller andre tips å komme med?
Gjest Vestlandslefsa Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Har ingen erfaring med honning og sitron mot fet hud, men ser for meg at sitron kan tørke huden veldig. Så kan forstå konseptet med sitron men tror ikke det er helt heldig mot huden. Og jo mer du tørker ut huden jo mer vil den kompensere med å lage mer fett. Så da kan du ende opp med å gjøre deg en bjørnetjeneste. Men hvilke produkter bruker du i ansiktet til vanlig? Har fet hud selv, som i tillegg er fuktfattig. Jeg har funnet ut at Decleor og Md formulations har hjulpet meg veldig. Er du interessert kan jeg liste opp det jeg bruker.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Har ingen erfaring med honning og sitron mot fet hud, men ser for meg at sitron kan tørke huden veldig. Så kan forstå konseptet med sitron men tror ikke det er helt heldig mot huden. Og jo mer du tørker ut huden jo mer vil den kompensere med å lage mer fett. Så da kan du ende opp med å gjøre deg en bjørnetjeneste. Men hvilke produkter bruker du i ansiktet til vanlig? Har fet hud selv, som i tillegg er fuktfattig. Jeg har funnet ut at Decleor og Md formulations har hjulpet meg veldig. Er du interessert kan jeg liste opp det jeg bruker. Akkurat nå har jeg kuttet ut alle hudprodukter(bortsett i fra sminke, da) fordi jeg har endt opp med enda fetere hud enn jeg hadde i utgangspunktet. Bruker såpe og vann til å fjerne sminke, og det funker helt greit. Skrubber huden en gang i blant, men det har ingen annen virkning enn mykere hud.. Der bruker jeg Ole Henriksen sin Walnut Complexion Scrub. Ja, det er jeg absolutt interessert i!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå