AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Hei! Jeg vet at dere ikke er leger, men er ute etter noen som kanskje har erfaring med det samme. Jeg begynte å få smerter i pannen forrige mandag. Jeg tenkte at det var bihulebetennelse (jeg har hatt det én gang før og smertene lignet en del), så jeg har fått antibiotika av lege og Rinexin. Greia er at slimet jeg har skylt ut med neseskyller er ikke grønt eller gult, det er omtrent bare blankt. Jeg har ikke hatt feber heller I tillegg har jeg blitt fryktelig stiv nedover nakken den siste uka, og jeg har hatt utrolig vondt i tinningen det siste døgnet og litt bak øyet (alt skjer på høyre side) og litt øreverk. Tror dere det er nakkesmertene som forårsaker hodepinen og de til tider migrenelignende smertene? Skal ringe legen i morgen, men får nok ikke time før om over en uke Som sagt, klar over at dere som ikke er leger ikke kan gi meg en diagnose, men kanskje noen her har hatt de samme smertene som meg?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 - som (kan jo ikke få en diagnose over nettet uansett om noen av dere er leger eller ikke )
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Hei! Jeg vet at dere ikke er leger, men er ute etter noen som kanskje har erfaring med det samme. Jeg begynte å få smerter i pannen forrige mandag. Jeg tenkte at det var bihulebetennelse (jeg har hatt det én gang før og smertene lignet en del), så jeg har fått antibiotika av lege og Rinexin. Greia er at slimet jeg har skylt ut med neseskyller er ikke grønt eller gult, det er omtrent bare blankt. Jeg har ikke hatt feber heller I tillegg har jeg blitt fryktelig stiv nedover nakken den siste uka, og jeg har hatt utrolig vondt i tinningen det siste døgnet og litt bak øyet (alt skjer på høyre side) og litt øreverk. Tror dere det er nakkesmertene som forårsaker hodepinen og de til tider migrenelignende smertene? Skal ringe legen i morgen, men får nok ikke time før om over en uke Som sagt, klar over at dere som ikke er leger ikke kan gi meg en diagnose, men kanskje noen her har hatt de samme smertene som meg? kan det være musklesmerter? Sittet mye? mye foran pc? Du kan jo trene på rygg-nakkeøvelser,gå i terrenget inntil du får legetime.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå