1988 Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Hei! Til sammen har jeg gått på p-piller i mange år. Jeg har aldri hatt uregelmessige blødninger, så jeg er blitt litt redd når det da har skjedd denne gangen. På mitt forrige p-pille-brett hoppet jeg over sukkerpillene så jeg ikke fikk mens. Jeg fikk allikevel noen småblødninger(hvilket ikke var noe problem), men etter dette, på ca. pille nummer 12-13, fikk jeg kraftige smerter og jeg blør veldig ferskt, ikke mye sånn sett, men det gjør ekstremt vondt og blør som en gjør fra et sår, lyst blod. Jeg er livredd det er noe galt med meg, da det begynte, skulle jeg ikke ha mensen før om en uke(sukkerpillene), og nå, ikke før om fire dager. Jeg har hatt mine tanker om at jeg kanskje har vært gravid... men det er da lite sannsynlig! Jeg tror jeg skal bestille time hos legen for å være på den sikre siden, for om dette fortsetter i en lengre periode, kommer jeg ikke til å få sove godt om natta. På forhånd, tusen takk for svar (om det kommer noen, hehe)
spinnwild Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Det kan være mange årsaker for slike blødninger, så legebesøk er en god ide. Skrekkeksempler vil jeg ikke komme med, ingen vits å bekymre seg for mye før man vet. Få det sjekket så vet du. Som oftest er det ikke farlige årsaker Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå