Gå til innhold

Beskyldt for å ha krasjet parkert bil..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble akkurat beskyldt for å ha skrapet/bulket/krasjet en parkert bil ved skolen min som skal ha funnet sted for over 2 måneder siden. Det var en lærer som eide den, og noen vitner hadde sett at jeg hadde gjort det, og gått til læreren.

Problemet er at dette skjedde for over 2 måneder siden, og jeg får ikke vite noe før nå!

Har ikke snakket noe mer med henne siden konfrontasjonen. Ble helt sjokkert!

Skal jeg godta dette? Hva gjør jeg? Har et skrapemerke på bilen som jeg ikke vet hvor kommer fra, men den har ingen lakkmerker fra hennes bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du anmeldt da? Og har du gjort det?

Ville vel tro at de trenger mer bevis enn et par vitner når det er såpass lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du anmeldt da? Og har du gjort det?

Ville vel tro at de trenger mer bevis enn et par vitner når det er såpass lenge siden.

Nei, jeg er ikke anmeldt, ennå. Poenget er at jeg vet ikke om jeg har gjort det. Høyst sannsynlig ikke, da dette er noe jeg ville merket..og hvorfor 2 måneder senere?

Huff.. Ja, jeg tenker å stå på mitt, at jeg ikke har en anelse om dette, og aksepterer ikke at det har gått så lang tid i tillegg før jeg får vite noe.

Det blir jo bare påstand mot påstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble akkurat beskyldt for å ha skrapet/bulket/krasjet en parkert bil ved skolen min som skal ha funnet sted for over 2 måneder siden. Det var en lærer som eide den, og noen vitner hadde sett at jeg hadde gjort det, og gått til læreren.

Problemet er at dette skjedde for over 2 måneder siden, og jeg får ikke vite noe før nå!

Har ikke snakket noe mer med henne siden konfrontasjonen. Ble helt sjokkert!

Skal jeg godta dette? Hva gjør jeg? Har et skrapemerke på bilen som jeg ikke vet hvor kommer fra, men den har ingen lakkmerker fra hennes bil.

Har du krasjet i hennes bil, eller ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du krasjet i hennes bil, eller ikke?

TS HER:

Hallo? Jeg skriver at jeg ikke vet dette, har ikke merket noe, og det er det som er poenget! Tror du må lese teksten et par ganger til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS HER:

Hallo? Jeg skriver at jeg ikke vet dette, har ikke merket noe, og det er det som er poenget! Tror du må lese teksten et par ganger til.

Beklager, såg at jeg burde lese teksten selv litt nøyere :) Skrevet i hast ja. Jeg har ingen anelse om dette har skjedd eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du har skrapemerker på din egen bil som du ikke kan forklare? Er det ikke da en viss mulighet for at du faktisk har gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har skrapemerker på din egen bil som du ikke kan forklare? Er det ikke da en viss mulighet for at du faktisk har gjort det?

TS HER:

Ja, men de skrapemerkene merket jeg ikke før nå nylig, 2 uker siden ca. Men det er uvesentlig da det kunne ha vert der lengre enn det.

Hvordan skal jeg ha greid å dulket/skrapet en bil, uten at jeg har merket det? Og hvorfor stoppet ingen meg? Er alltid kjempeopmerksom når jeg kjører ut av parkeringsplasser! Jeg bare aner ikke hva jeg skal gjøre i denne situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke tatt på meg skyld for noe jeg ikke hadde vist at var meg. Ta en titt på merkene på bilen din og merkene på bilen til læreren, er de i samsvar med hverandre? Høyde og naturlig treffpunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke tatt på meg skyld for noe jeg ikke hadde vist at var meg. Ta en titt på merkene på bilen din og merkene på bilen til læreren, er de i samsvar med hverandre? Høyde og naturlig treffpunkt?

TS HER:

Har tenkt på det.. Det kan vere eneste "bevis". Men vil det vere bevis nok? Går dette her på forsikringen i tilfellet? Har delkasko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil gå under ansvarsforsikringen din. (alle har det, det er en pliktig del av forsikringen). Du vil da få redusert din bonus, samt sansynligvis få noe høyere forsikringsavgift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...