196cmHøy84kg Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #21 Skrevet 1. mai 2011 Du er sånn gutt som jeg ikke leter etter, TS. En bra mann driter langt i om jenta hår blå øyne eller brune, blondt hår eller mørkt. Traff jeg en øm nerve der hos deg, eller? Din mentalitet og logikk, strider mot en hver form for rasjonalitet. En bra mann driter langt i om jenta hår blå øyne eller brune, blondt hår eller mørkt. Dette er DIN subjektive oppfattning av hvordan en "mann" bør være. Ikke en universal, global vedtatt viten. Vennligst ikke bedriv off-topic virksomhet her, men snarere forhold deg til trådens tematikk, som legger premissene for aktiviteten i tråden, i henhold til forumets egne rettningslinjer. Om en slik tråd som dette "irriterer" deg såpass mye, så får du heller holde deg til de andre "Mannen på bussen, mannen i butikken, er han interessert, jeg hater å være singel etc+" trådene, eller start opp din egen tråd, hvor du legger premissene for temaet. Kall den gjerne "Hvordan ER du. Og hvordan skal drømmetypen din være, rent personlig".. Der kan du sette opp en tilsvarende: Personlighet: ---- Utdanning: Er du romantisk: Beskriv deg selv: Eller gjør hva du vil. Det er INGEN som har sagt at utseende betyr alt. Men snarere er det folk som deg, som prøver å trumfere gjennom at utseende betyr INGEN ting. For min del, og sikkert mange andres, så betyr utseende MYE (IKKE alt). Utseende er det første en legger merke til. Er ikke interessen der, rent visuelt, så mangler tenningen, for min del. Etter "førsteinntrykket", bassert på første øyekast, så kommer en til det personlige, som OGSÅ er viktig. Er hun smart, har hun humor, er kjemien der.. etc+. Personligheten må også klaffe, ellers funker det ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #22 Skrevet 1. mai 2011 Drømmemann: Høyde: 185+ Vekt: 83+ og passe trent. Penislengde: 18cm + Hår på brystkasse. Mørkt hår eller kommunegrå/blondt. Tette skjeggstubber, trimmet. Mørke øyne, spiller ingen rolle ang farge. Pent smil. Alder: 25+ (men da tenker vi ikke i forhold til KG-alder, der menn gjerne er 20 i toppen til de blir 50. Personlighet: Ikke en skikkelig KG-realist som tenker kg-firkantet og har nådd å blitt så brukt opp at han er bitter og kjedelig. Han hører ikke hjemme i en eske, og har en utviklet tankegang og klarer å forholde seg til problemer/hans egne+ det generelle. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #23 Skrevet 1. mai 2011 Enig at hvordan man ser ut ikke er det som teller mest, men gøy tråd for det:) Meg: jente 24 år. Høyde: 165 cm vekt: 49 kg øye farge: blå Hårfarge: lyse brunt Drømmegutten:P Høyde: 185 cm og oppover Vekt: normal vekt, helt ikke så veldig trent, liker best helt normal kropp øye farge: brune hårfarge: brunt
Gjest Jalle Skrevet 1. mai 2011 #24 Skrevet 1. mai 2011 Enig at hvordan man ser ut ikke er det som teller mest, men gøy tråd for det:) Meg: jente 24 år. Høyde: 165 cm Drømmegutten:P Høyde: 185 cm og oppover Hvorfor er du som kun er 165 cm ute etter noen som er 20 cm+ høyere enn deg? Selv er jeg 169 og synes jeg passer mye bedre til jenter på din høyde, enn en som er to tre hoder over.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #25 Skrevet 1. mai 2011 Hvorfor er du som kun er 165 cm ute etter noen som er 20 cm+ høyere enn deg? Selv er jeg 169 og synes jeg passer mye bedre til jenter på din høyde, enn en som er to tre hoder over. Ja jeg ser det virker litt ulogisk:P Men vet ikke jeg:P Har en greie for høye gutter:) Liker og kunne føle meg liten og feminin ved siden av en mann.. kanskje merkelig tankegang, men sånn er nå jeg:) 3
Gjest Jalle Skrevet 1. mai 2011 #26 Skrevet 1. mai 2011 Ja jeg ser det virker litt ulogisk:P Men vet ikke jeg:P Har en greie for høye gutter:) Liker og kunne føle meg liten og feminin ved siden av en mann.. kanskje merkelig tankegang, men sånn er nå jeg:) Jeg synes det var litt merkelig ja, men hver sin smak. Men du ville jo følt deg liten med en som er ca. 170 også, som tross alt er høyere. Kyssing, sex og andre felles fysiske ting ville og blitt lettere, blir ikke det utfordrende når han er over 20 cm høyere?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #28 Skrevet 1. mai 2011 Jeg synes det var litt merkelig ja, men hver sin smak. Men du ville jo følt deg liten med en som er ca. 170 også, som tross alt er høyere. Kyssing, sex og andre felles fysiske ting ville og blitt lettere, blir ikke det utfordrende når han er over 20 cm høyere? Jo vet du hadde en kjæreste på 186 cm tidligere og da fikk jeg faktisk vondt i ryggen etter hvert av å bøye hue så mye oppover hver gang vi kyssa he he.. Også var selvfølgelig stående sex en stor utfordring... men det løste vi med at jeg sto oppå forskjellige ting:P Har ogdå hatt en kjæreste på 177 cm og han var mye mer tiltrekkende enn han på 186 cm.. så utelukker på ingen måte gutter som er lavere enn 185 cm.. men når jeg ser får meg drømmemannen er han så høy.. i virkeligheten er det så klart helt andre ting som er avgjørende enn høyden på en gutt:)
Gjest Jalle Skrevet 1. mai 2011 #29 Skrevet 1. mai 2011 Jo vet du hadde en kjæreste på 186 cm tidligere og da fikk jeg faktisk vondt i ryggen etter hvert av å bøye hue så mye oppover hver gang vi kyssa he he.. Også var selvfølgelig stående sex en stor utfordring... men det løste vi med at jeg sto oppå forskjellige ting:P Har ogdå hatt en kjæreste på 177 cm og han var mye mer tiltrekkende enn han på 186 cm.. så utelukker på ingen måte gutter som er lavere enn 185 cm.. men når jeg ser får meg drømmemannen er han så høy.. i virkeligheten er det så klart helt andre ting som er avgjørende enn høyden på en gutt:) Ja. Det er riktig Kan ikke se for meg at misjonær skal bli noen suksess om han er mye høyere. 69 må og bli umulig. Og stående blir og umulig.+ kjink i nakken når dere kliner. Tror det er en del jenter som ikke vet sitt eget beste, men som du skriver andre kvaliteter veier opp.
Gjest Meeda Skrevet 1. mai 2011 #30 Skrevet 1. mai 2011 Ja. Det er riktig Kan ikke se for meg at misjonær skal bli noen suksess om han er mye høyere. 69 må og bli umulig. Og stående blir og umulig.+ kjink i nakken når dere kliner. Tror det er en del jenter som ikke vet sitt eget beste, men som du skriver andre kvaliteter veier opp. Du er nok sikkert en høy gutt som bare vil høre gang på gang hvor deilig vi jenter synes det er med gutter som deg selv, dagens stalltips 3
Gjest Jente1990:) Skrevet 1. mai 2011 #31 Skrevet 1. mai 2011 Høyde: 168 cm Vekt: 54-55 kg (er en stund siden jeg har veid meg da men) Øye farge: blå Hårfarge: mellom blondt. Drømmegutten: Høyde: 180 + Vekt: Normal vekt. Liker gutter som er litt trente å Hårfarge: brunt Øye farge: egentlig det samme
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #32 Skrevet 1. mai 2011 Jeg: Høyde: 162 Vekt: 52 Øyefarge: Brune Hårfarge: Brunt Drømmemannen: Høyde: 170+ Vekt: Normal (men helst med stram mage)
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #33 Skrevet 1. mai 2011 Hm...du oppfyller høyden (perfekt høyde for en dame), men på vekten kunne det ha stått 6-8 kg mindre, så blir det perfekt! Hva er dine specs, da?
Ego Skrevet 1. mai 2011 #34 Skrevet 1. mai 2011 Hm...du oppfyller høyden (perfekt høyde for en dame), men på vekten kunne det ha stått 6-8 kg mindre, så blir det perfekt! Du ønsker undervektig dame med andre ord? Meg selv: Høyde: 173 Vekt: 62? (+/- et par, svinger alltid) Hårfarge: Lys blond Øyefarge: Blå Drømmemann: Morsom, trofast, smånerdete og glad i iskrem, lekeplasser, pysjamas og spontane eventyr. Har for lengst sluttet å tenke på utseendet, men er generelt lite begeistret for solbrune sixpackgutter. 1
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2011 #35 Skrevet 1. mai 2011 Så det du sier er at den perfekte herre for deg er en despo som tar hva som helst? Selv er jeg Høyde: 120cm Vekt: 120kg Øyefarge: Kloakkblå Hårfarge: Borte Penislengde: 36cm Hudfarge: Likgrå Glad i dyr. Har både hudorm og mr.rabbit. Drømmedama vanker helst på forsiden av motemagasinene, når hun ikke ligger ogh slapper av på en eller annen midtside. Hun må ha minst to øyne, og være intulligent. Kan fire på kravet om antall øyne, dersom hun er bleiebruker eller matintolerant. Å Kamikatze, du er virkelig min drømmemann, jeg vil ha deg, nå fluksens. Jeg har alt du ønsker deg av en dame 1
Gjest Ket Skrevet 1. mai 2011 #36 Skrevet 1. mai 2011 Ja. Det er riktig Kan ikke se for meg at misjonær skal bli noen suksess om han er mye høyere. 69 må og bli umulig. Og stående blir og umulig.+ kjink i nakken når dere kliner. Tror det er en del jenter som ikke vet sitt eget beste, men som du skriver andre kvaliteter veier opp. Er 187 og har hørt at det kan være slitsomt å kline stående lenge, men det har ikke vært så sinnsykt problematisk. Er bare å løfte henne Sex går fint ann med høydeforskjell, og det er da helt klart at 69 og misjonær funker. Tror du snakker i uvitenhet, dude! 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #37 Skrevet 1. mai 2011 Meg: Jente 17 år Høyde: 169 cm vekt: 49 kg. Stram og spretten rumpe, faste og runde C-pupper, flat mage, fine bein, slanke armer og midje Øyefarge: grønnbrune Hårfarge: blondt "Drømmegutten" 18-20 år Høyde: 185 cm og oppover Vekt: liker ikke for kraftige gutter, men min drømmegutt er normalbygd og veldig trent. Lite fett på kroppen Øyefarge: har ingenting å si, men finest om de er mørke(mørkebrune, mørkeblå og mørkegrønne) Hårfarge: mørkt, men blondt er også fint 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #38 Skrevet 1. mai 2011 Meg: Høyde: 155. Hår: Mørkeblond. Kropp: Slank. Drømmemann: Høyde: 170/180+ Vekt: Både kvinner og menn kommer i forskjellige innpakninger fra naturens side kroppslig, og jeg er egentlig ekstra glad i bamsete typer som har denne type kroppsbygningen naturlig! Fint med passe trent, enda mer robust! Dog ingen muskelbunt. Øyne: Ingen formening. Hårfarge: Ingen formening.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #39 Skrevet 1. mai 2011 Er 187 og har hørt at det kan være slitsomt å kline stående lenge, men det har ikke vært så sinnsykt problematisk. Er bare å løfte henne Sex går fint ann med høydeforskjell, og det er da helt klart at 69 og misjonær funker. Tror du snakker i uvitenhet, dude! Ja, onde tunger sier så. Jeg er 162. Typen 192. Både misjonær og 69 fungerer super-dupert. Stående blir sikkert verre, men hvorfor prøve noe man vet ikke funker. Finnes andre ting man kan finne på (jeg kan STÅ og suge for eksempel *haha*) 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #40 Skrevet 1. mai 2011 Meg: Høyde: 155. Hår: Mørkeblond. Kropp: Slank. Drømmemann: Høyde: 170/180+ Vekt: Både kvinner og menn kommer i forskjellige innpakninger fra naturens side kroppslig, og jeg er egentlig ekstra glad i bamsete typer som har denne type kroppsbygningen naturlig! Fint med passe trent, enda mer robust! Dog ingen muskelbunt. Øyne: Ingen formening. Hårfarge: Ingen formening. Glemte min alder: 24. Drømmemann: 25 til 30.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå